Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ را برای کشتی و کشتی‌گیران مثبت می‌دانم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اظهار داشت: اول از همه چیز باید از زحمات و تلاش‌های دبیر و سوریان و سازمان لیگ برای گرفتن مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ و برگزاری این مسابقات تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل رقابت‌های لیگ برای کشتی و کشتی‌گیران مثبت است، چرا که هم کشتی‌گیران می‌توانند در یک رقابت خوب شرکت کنند و هم از نظر مادی منتفع شوند.

وی ادامه داد: آغاز لیگ برای کشتی‌گیرانی که چند ماه از رقابت‌های کشتی دور بودند، بسیار خوب است، البته به عنوان کادر فنی تیم ملی نگرانی‌های نیز از برگزاری این مسابقات داریم و امیدواریم که همه با آمادگی لازم وارد این مسابقات شوند و برای هیچ کشتی‌گیری آسیب‌دیدگی به وجود نیاید.

محمدی با اشاره به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر نظارت کادر فنی بر مسابقات لیگ گفت: سوریان صحبت‌های کامل و جامعی را کرد و من از نظرات او استقبال می‌کنم و کاملا با این صحبت‌ها موافقم. سوریان در کشتی صاحب نظر است و نظری که داده، کاملا کارشناسی بوده و وجودش در فدراسیون کشتی مایه برکت است.

سرمربی تیم ملی کشتی در مورد برنامه‌های تیم های ملی و نحوه انتخاب نفرات تصریح کرد: برای ما عملکرد کشتی گیران از مسابقات جهانی سال گذشته، تورنمنت‌های مختلف، رقابت های جام تختی و رقابت های قهرمانی آسیا در هند نیز مدنظر است. ضمن اینکه باید عملکرد اردویی کشتی گیران را نیز ببینیم، چراکه تمرینات اردویی بسیار برای کادر فنی مهم است و می‌توانیم از وضعیت آمادگی کشتی گیران اطلاعات کاملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ و عملکرد کشتی گیران در آن را زیر نظر می گیریم و وضعیت آن‌ها را در این رقابت ها بررسی می کنیم. البته منتظر اعلام نظر اتحادیه جهانی کشتی در مورد برگزاری رقابت‌های جهانی بزرگسالان در سال 2020 هستیم، چراکه در برگزاری اردوهای ما و همچنین برگزاری دور برگشت لیگ برتر تأثیرگذار است.

محمدی با بیان اینکه 6 ماه تا برگزاری مسابقات گزینشی المپیک بیشتر فرصت نداریم، اظهار داشت: ما باید 3 سهمیه در کشتی آزاد و 3 سهمیه در کشتی فرنگی کسب کنیم و زمان مفید کمی در اختیار داریم و باید با خرد جمعی و با نظر فدراسیون کشتی برنامه‌های خود را تدوین کنیم.

وی ادامه داد: البته برای ادامه راه حتما حمایت تمام قد وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را نیاز داریم، چراکه اولا باید برای کسب سهمیه اقدام کنیم و ثانیا برای المپیک آماده شویم، کشتی‌گیران به دلیل شیوع ویروس کرونا 8 ماه رها بوده‌اند و اگر بخواهیم موفق عمل کنیم، باید حمایت ویژه‌ای از ما و فدراسیون کشتی شود.

سوریان: عملکرد کشتی گیران در لیگ مهم است/ کادر فنی تیم‌های ملی مسابقات را زیر نظر خواهد گرفت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غلامرضا محمدی کشتی کشتی فدراسیون کشتی رقابت های لیگ کشتی گیران کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از زندانیان استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال