Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: توزیع روزانه ۴۰ تن تخم‌مرغ در قم با قیمت مصوب ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان پیش‌بینی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی در چهاردهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که امروز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به کمبود مرغ در بازار، در جهت ترغیب تولیدکنندگان داخلی مرغ افزایش قیمت اتفاق افتاد که در طول یک هفته وضعیت تولید مرغ با تناژ مناسب بهبود یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: به واسطه گرانی نهاده‌ها و نوسان قیمت، تولیدکنندگان مرغ متحمل مشکلات زیادی شده‌اند و نیاز به حمایت دارند، هر چند در حال حاضر وضعیت تولید و توزیع مرغ در قم مطلوب است.

وی تصریح کرد: باید بیش از 40 تن مرغ در طول روز تامین شود و مازاد آن به صورت قطعه‌بندی در اختیار مصرف‌کنندگان و مراکز فروش قرار بگیرد، اما با وجود التهاب در بازار مرغ، قطعه‌بندی را محدود می‌کنیم چرا که با وجود قطعه بندی هر کیلو مرغ با قیمت 35 هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

چراغ سبز تنظیم بازار برای گرانی دوباره شیر و گوشت مرغ + سندقیمت خرید نهاده ها برای مرغداران و دامداران 2 برابر قیمت مصوب استحداکثر قیمت تخم مرغ فله برای مصرف کننده 14 هزار و 500 تومان شد

سیجانی بیان کرد: در روند توزیع مرغ نیز باید بازنگری شود و درصدی را در اختیار تولیدکننده قرار دهیم و با ایجاد برخی از ممنوعیت‌ها در انتقال مرغ از قم، مانع از کمبود شویم.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه متولی تولید تخم مرغ است و باید مباشرین به اتحادیه معرفی شوند و مبلغ را واریز کنند، در حال حاضر نیز توزیع روزانه 40 تن تخم‌مرغ در قم با قیمت مصوب 14 هزار و 500 تومان پیش‌بینی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد: در ایامی که با کمبود مرغ مواجه شدیم از استان‌های دیگر تامین کردیم، در شرایط مطلوب 60 تن مرغ در استان نیاز است اما تناژ مربوط به تنظیم بازار، 40 تن است.

وی گفت: کشتارگاه ها نیز موظف هستند با قیمت مصوب در ارائه خدمات، تامین مرغ در استان را در اولویت قرار دهند و پس از ذخیره‌سازی و تنظیم بازار می‌توانند مازاد آن را به استان‌های دیگر ارسال کنند.

سیجانی افزود: اصلاح شبکه تولید و توزیع موجب تنظیم بازار می‌شود و در مسیر تحقق این امر، به نظارت‌های مستمر و همراهی تمامی دستگاههای اجرایی نیاز است.

وی اظهار داشت: با توجه به برگزاری آئین سوگواری در ایام محرم، نظارت خوبی بر قیمت برنج و روغن اتفاق افتاده است هر چند مشکلاتی در توزیع برنج وجود داشت که تذکراتی در این باره ارائه شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد: در تولید و توزیع ماسک جلساتی با غذا و دارو برگزار شده است و با ایجاد ظرفیت در افزایش تولید، تمهیداتی در جهت ارسال مازاد ماسک به استان‌های دیگر باید اندیشیده شود که نیاز به مجوز دارد.

انتهای پیام/457/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قم قیمت مصوب تنظیم بازار مرغ در قم استان ها تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است

به گزارش همشهری آنلاین، ظرف چند سال گذشته به‌دلیل رشد شدید قیمت سکه، تقاضا برای خرید نیم و ربع سکه در بازار افزایش یافته و این موضوع سبب شده است که حباب این دو محصول بیشتر از سکه طرح قدیم و جدید باشد. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهند که در بازار مبادله ارز و طلا نیز بیشترین تقاضا مربوط به نیم‌سکه است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز نخستین جلسه حراج سکه تا کنون طی ۱۰جلسه حراج، ۱۱۷هزار و ۷۴۲قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

مروری بر سایر اخبار اقتصادی نیز نشان می‌دهد اغلب تحلیلگران برآورد می‌کنند قیمت طلا و ارز در روزهای آینده کاهش یابد. عباس مسعودی، عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در این‌باره می‌گوید: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد. عده‌ زیادی از تحلیلگران معتقدند بحران‌ها توسط سیاستمداران قابل کنترل است؛ در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از تمامی حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دوبرابری تا ۲میلیارد ریال به‌صورت روزانه و ۱۰میلیارد ریال به‌صورت ماهانه مجاز شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: سال قبل بیش از ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تامین کرده است.

همچنین طبق اعلام بورس کالای امروز ۱۵۰۰کیلو زعفران در بورس کالا عرضه خواهد شد. این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی است، با قیمت پایه ۹۴میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰کیلوگرم عرضه می‌شود.

محمود سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: سال گذشته ۲۰۰واحد راکد در استان تهران احیا شد و برای امسال هم ۲۰۰واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 846766 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است