Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ایرج بیگدلی فرمانده بسیج سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: در روز افتتاحیه، سرودهای اختصاصی با مضمون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دوره دفاع مقدس اجرا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق رسانه ملی این برنامه را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که «فعالان عرصه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت دو شبکه رادیویی پیام و آوا به بیان گزارش عملکرد این سازمان در دوران دفاع مقدس می پردازند»، افزود: یک تریبون آزاد باهدف بیان خاطرات و ارائه نقطه نظرات مسئولان و حاضران در داخل نمایشگاه نیز تدارک دیده شده است.  بیگدلی با توجه به این که شعار نمایشگاه در هر روز مختص یکی از دستگاه‌های اجرایی است، گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روز ششم با شعار «هموار سازان مسیر عشق» میزبان ششمین روز «نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس و مقاومت است» که وزیر راه و شهرسازی ضمن حضور در نمایشگاه، چهار پروژه از رونمایی ۴۰ پروژه حوزه راه و ساختمان را به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می‌کند. فرمانده بسیج سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه بیان کرد: یکی از این چهار پروژه قابل افتتاح، مربوط به طرح ارتقا کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی در استان خوزستان است. وی با اشاره به سایر برنامه‌های تدارک دیده‌شده از سوی این سازمان اظهار داشت: ضمن تجلیل از پیشکسوتان، سرآمدان و ایثارگران عرصه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روز ششم،  یک روایتگر با حضور در غرفه این سازمان به تشریح عکس‌های مربوط به دوران دفاع مقدس می‌پردازد که از طریق لایت باکس در غرفه سازمان به نمایش گذاشته می‌شود. بیگدلی خاطرنشان کرد: طرح پوستر نمایشگاه ملی گرامیداشت چهل ساله دفاع مقدس و مقاومت در بیلبوردهای موجود در محورهای پر تردد سراسر کشور، محوطه پایانه های باری و مسافری و مجتمع های خدماتی-رفاهی نیز اکران می شود.

فرمانده بسیج سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین یادآور شد: نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت چهار دهه ایستادگی ملت بزرگ ایران با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله نهاد ریاست جمهوری و دستگاه‌های دولتی، شهرداری تهران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای راهداری و حمل ونقل جاده ای سازمان راهداری و حمل نمایشگاه ملی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود