Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین تکریم خانواده شهدا زاهدی و سمیع در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دستاورد‌های اعجاب‌آور سالیان دفاع مقدس فراوان است، گر چه جنگ، خشونت و خسارت بود، اما درون آن دریایی از برکت‌های خداوند نهفته بود که برکات این دفاع مقدس، انقلاب را بیمه و مصون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دفاع مقدس پایه‌های انقلاب را محکم و پایه‌های دشمنان را متزلزل کرد و مردم، نخبگان و افرادی که دل در گرو انقلاب داشتند و دارند از این راه، درس آموختند و تحربه کسب کردند. هرچه داریم از آن دوران داریم.

نکونام اضافه کرد: کمتر جنگی در تاریخ به اندازه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی دستاورد داشته است، لذا باید برای بیان حقایق و ارزش‌های دوران دفاع مقدس جشن گرفته شود و به منظور جلوگیری از تحریف دفاع مقدس که یکی از اقدامات جدی دشمن است، تلاش کنیم.

او ادامه داد: متولیان فرهنگ به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بیش از پیش برای جلوگیری از تحریف ارزش‌های دفاع مقدس و نگهداری دستاورد‌های آن تلاش کنند، البته همه نهاد‌ها از جمله آموزش و پرورش، وزارت علوم و تحقیقات، ائمه جمعه، روحانیون، مساجد و حوزه‌های علمیه نیز باید در این راه کوشا باشند، زیرا همه در اجرای این امر مهم وظیفه دارند.

نکونام با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های انسانی، اقتصادی، فرهنگی و دینی بسیاری است، تشریح کرد: این استان با مسائل و معضلات فرهنگی روبرو است و نیاز به حمایت ویژه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌هایش، برای نظام و انقلاب گام بردارد.

بیشتر بخوانید

جایگاه امروز کشور مدیون رشادت‌ها در سال‌های دفاع مقدس است

نکونام ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی استان نازیبایی‌ها و مشکلات مطرح می‌شود که نیاز به کار فرهنگی اساسی دارد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس تکریم خانواده شهدا انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد