Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:39:38 GMT

بشار رسن مصدوم جدید پرسپولیس؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۴۵۳

در شرایطی که پرسپولیس دو روز دیگر در حساس ترین بازی خود باید برابر الشارجه قرار گیرد، انتشار تصویری از بشار در جمع پزشک تیم و دیگر مصدوم سرخپوشان نگرانی زیادی برای هواداران تیم شکل داده است.

به گزارش “ورزش سه”، بشار رسن که در شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا در نقش ستاره خط میانی سرخپوشان ظاهر شده و نمایش موفقی از خود به جا گذاشته، در تمرین امروز در کنار پزشک تیم حضور داشته تا نگرانی زیادی درباره وضعیت بدنی او در آستانه بازی حساس با الشارجه شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در اردوی پرسپولیس در حال حاضر سعید آقایی به دلیل کشیدگی همسترینگ قادر به همراهی این تیم همانند دیدار با الدحیل نیست و عیسی آل کثیر نیز که در جدال با التعاون با مصدومیت مو برداشتن انگشت پا مواجه شده بود، دقایقی برابر الدحیل به میدان رفت.

 

 

 

 

دقایقی پیش اما سایت باشگاه پرسپولیس تصاویری از آخرین تمرین ریکاوری تیم بعد از شکست مقابل الدحیل روی خروجی خود قرار داد که بشار رسن را هم در کنار پزشک تیم و عیسی آل کثیر نشان می‌دهد. بانداژ چسب پزشکی روی زانوی چپ بشار نیز شایعه مصدومیت او را شدت می‌بخشد و باید دید اعلام رسمی باشگاه در این زمینه چه خواهد بود.

 

پرسپولیس شب پنج شنبه در حساس‌ترین جدال خود در هفته پایانی مرحله گروهی باید برابر الشارجه امارات قرار گیرد و تنها در صورت پیروزی برابر حریف جواز صعود به مرحله بعدی را دریافت خواهد کرد.

بشار رسن پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس تهران بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی