Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امشب از تماس تلفنی خود با ولیعهد رژیم آل خلیفه ابراز شادمانی کرد.

بر اساس گزارش رسانه های رژیم اشغالگر قدس، بنیامین نتانیاهو گفت تماس تلفنی بسیار خوبی با ولیعهد بحرین انجام دادم که این تماس به روابط میان دو طرف اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی بحرین خبر تماس تلفنی میان ولیعهد این رژیم و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس را مخابره کرد.

حاکمان بحرین و امارات سه شنبه 25 شهریور از طریق فرستادگان خود در واشنگتن و در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، توافق ننگین سازش را با رژیم اشغالگر قدس امضا کردند که موجی از خشم و نفرت و محکومیت در میان ملتهای اسلامی و مردم کشورهای عربی به ویژه بحرین به وجود آورد.

منبع: الف

کلیدواژه: تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار شناور تانزانیایی به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی گفت: دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087806

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • جزئیات دیدار یحیی السنوار با رهبران حماس روی زمین
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی