Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه سیل در تالش حدوداً ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های منطقه وارد کرد گفت: تجهیزات راهداری گیلان فرسوده است. - اخبار استانها -

حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از قطع راه‌های روستایی، عشایری و شهری و خسارت حدوداً 200 میلیارد تومانی سیل در تالش خبر داد و اظهار داشت: امروز در جلسه علنی مجلس موارد مهمی را در مورد سیل تالش مطرح کرده و خواستار این شدم که وزیر راه و شهرسازی حتماً از منطقه بازدید میدانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس جلوگیری از تکرار حوادث مشابهی نظیر سیل روزهای گذشته شهرستان تالش را از مسئولان وزارتخانه‌های ذیربط خواستار شد و عنوان کرد: ماشین‌آلات راهداری استان گیلان مستهلک و فرسوده شده‌اند و باید برای حل این مشکل حتماً اقدامی جدی اتخاذ شود.

محمدیاری شرایط آب و هوایی گیلان و اینکه هر از گاهی حوادث غیرمترقبه زیادی را در این استان نظیر بارش سنگین برف و باران و یا جاری شدن سیلاب شاهد هستیم مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به روزرسانی تجهیزات راهداری و ترمیم آن از جمله مواردی است که با جدیت پیگیر عملی شدن آن هستیم.

گیلان| کمبود تجهیزات راهداری برای کمک به مناطق سیل‌زده تالش؛ 50 روستا همچنان درگیر سیل استبارش 250 میلی متری باران در تالش طی 24 ساعتگیلان| خسارت 170 میلیارد تومانی سیل در تالش؛ انسداد راه‌ها‌ و قطعی آب و برق و گاز تا فردا برطرف می‌شود

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه موضوع کمبود تجهیزات راهداری در استان گیلان را حتماً با وزیر راه و شهرسازی مطرح می‌کند اظهار داشت: در حال حاضر به علت سیلاب، راه‌های روستایی منطقه تالش از بین رفته است و انتظار داریم برای کمک به مردم این مناطق اقدامات عاجلی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه به علت حجم خسارت‌های وارده لازم است وزیر راه و شهرسازی و یا وزیر نیرو به شکل میدانی در منطقه حاضر شده و برای رفع سریع مشکلات در تالش تصمیمات لازم را اتخاذ کنند افزود: هرساله شاهد تکرار چنین حوادثی در گیلان و جاری شدن سیلاب هستیم و مسئولان باید جلوی تکرار آن را بگیرند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس بازگشایی راه‌های روستایی برای تردد مردم را در مناطق سیل‌زده تالش خواستار شد و در همین زمینه ابراز داشت: علاوه بر جاده‌های دسترسی، بسیاری از زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی مردم در تالش آسیب دیده و انتظار داریم این مشکلات هر چه سریع‌تر رفع شوند.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تجهیزات راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین در خوزستان گفت : یکی از طرح‌های مهم توسعه خوزستان در بخش کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و یکی از اولویت های مجمع نمایندگان استان در مجلس است که با قدرت در حال پیگیری و اجرای کامل این طرح در منطقه هستیم.

ابراهیم متینیان تصریح کرد: در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات در خوزستان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر صورت گرفته ولی باید در مجلس جدید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در حوزه رامشیر و رامهرمز منابع نفتی زیادی وجود دارد که این منابع نفتی باید به توسعه منطقه و ایجاد اشتغال کمک کنند.

متینیان تاکید کرد: نیاز به افزایش همدلی و هم افزایی داریم و توسعه خوزستان همراهی ۱۸ نماینده را می‌خواهد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از اقدامات شاخص در بخش کشاورزی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که در حوزه رامشیر و رامهرمز نیز باید توسعه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899693

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد