Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد الهندی» رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، توافق‌نامه‌هایی که امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی امضا کردند توافق صلح نیست بلکه توافق تعهد کامل آنها به حمایت از رژیم اسرائیل است.

وی در گفت‌وگوی خود با شبکه «الاقصی» اعلام کرد: همه می‌دانند که آمریکا در منطقه حضور دارد و منافع خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشورها (امارات و بحرین) بخشی از منافع آمریکا در منطقه هستند. منطقه شاهد خروج تدریجی آمریکایی‌هاست و بنابراین حمایت آمریکایی  از صهیونیست‌ها به این کشورها منتقل می‌شود، توافق‌نامه‌هایی که امضا شد چیزی جز انتقال این کشورها از حمایت از آمریکا به حمایت از صهیونیست‌ها و پیوند دادن سرنوشت آنها به اسرائیل نیست؛ این توافق‌نامه‌ها تنها فرصتی برای سازش نیست بلکه اعلام روابط گرم میان این کشورها و دشمن صهیونیستی است.

الهندی تأکید کرد، هدف از توافقنامه‌های مذکور «ایجاد محوری منطقه‌ای به رهبری اسرائیل» برای حفظ منافع آمریکا در منطقه که منافع رژیم اسرائیل نیز به شمار می‌رود، است. با خروج تدریجی آمریکا از منطقه، این کشور از بار خود می‌کاهد و رژیم صهیونیستی فرمانده این محور در تمام منطقه می‌شود.

وی افزود: چالش‌های موجود در برابر این محور (اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس) معرفی دشمن جدید در منطقه به جای اسرائیل است و این دشمن جدید در حال حاضر ایران، اسلام سیاسی و ترکیه است. هدف از آن سد کردن راه کشورهایی است که برای برخاستن و استقلال تلاش می‌کنند تا همه در منطقه ضعیف بمانند و بقای اسرائیل تضمین شود، حتی کشورهای موجود در این محور نیز در برابر اسرائیل ضعیف باقی خواهند ماند و به آن نیازمند خواهند بود.

الهندی در ادامه اعلام کرد، مسؤولیت ملت فلسطین در شکست این توطئه مهم است. فلسطینی‌ها باید از تجربه‌های سابق درس بگیرنند و قادربه شکست این توطئه هستند.

وی تأکید کرد، جنبش جهاد اسلامی به مقاومت مسلحانه به عنوان اصل مقابله با دشمن صهیونیستی ایمان دارد؛ اسلحه در انتفاضه اول سنگ بود اما اکنون مقاومت موشک‌هایی دارد که قادر به زدن تل‌آویو هستند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن

خبرگزاری رسمی یمن سبأ، امروز دوشنبه جزئیاتی از خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دستگیری جاسوسان آنها و اعترافات آنها منتشر کرد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه امنیتی در یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سبأ) گفت که سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی یمن جاسوسهایی را که برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، این مزدوران از طریق افسران و اعضای یک نهاد اطلاعاتی موسوم به نیروی ۴۰۰ (قوة ۴۰۰) به خدمت گرفته شده و تحت فرمان یک فرد تحت تعقیب به نام عمار عفاش بودند. ماموریت این جاسوسان جمع آوری اطلاعات و رصد سایت‌های نظامی وابسته به نیروهای مسلح یمن در سواحل غربی کشور به نفع دشمن آمریکایی و اسرائیلی بود.

به گفته این منبع آگاه، این جاسوس‌ها پس از دستگیری اعتراف کردند که اطلاعات لازم درباره مکان‌های شلیک موشک‌ها و پهپادهای یمن علیه مواضع صهیونیست‌ها و محل قایق‌های نیروهای مسلح را در اختیار دشمن آمریکایی - اسرائیلی قرار می‌دادند. این افراد مختصات مکان‌های مذکور را به اپراتورهای خود در نیروی ۴۰۰ می‌فرستادند تا این مکان‌ها توسط هواپیماهای دشمن آمریکایی و انگلیسی هدف قرار گیرند.

بر اساس اعترافات این جاسوسان، ماموریت دیگر آنها انجام کارهای خرابکارانه‌ای چون تخریب و سوزاندن خودروها و تجهیزات نیروهای مسلح و امنیتی و ترور نیروهای مسلح با هدف منحرف کردن آنها از اهداف تعیین شده و ضربه زدن به جبهه داخلی و بی ثبات کردن جامعه یمنی بود.

بر اساس این گزارش، تصاویری از اعترافات افراد بازداشت شده ساعت ۳ عصر امروز به وقت صنعاء (۳.۳۰ ایران) منتشر خواهد شد.

خبرگزاری سبأ روز گذشته با انتشار پیش‌خبری در این خصوص اعلام کرده بود که جزئیات این خنثی‌سازی عملیات آمریکا و اسرائیل در روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است