Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: همه امکانات مورد نیاز راهداری زمستانی به‌روزرسانی شود.

عباس شرفی در جلسه شورای اداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان که یکم مهرماه با دستور کار راهداری زمستانی، مشکلات رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل و طرح ابرار برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تأکید بر آمادگی همه جانبه برای راهداری زمستانی، اظهار کرد: پیش از آغاز بارش‌ها باید همه امکانات مورد نیاز راهداری زمستانی به‌روزرسانی و نسبت به تنقیه و بازگشایی دهانه پل‌ها و آبروها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدیران شهرستان‌ها باید پروژه‌های بازسازی سیل را به‌طور مرتب رصد کرده و ضمن رفع موانع تلاش شود این پروژه‌ها تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بر رایزنی برای جذب اعتبار تکمیل ساختمان ادارات کوهدشت و رومشکان، ساماندهی راهدارخانه‌ها، به‌روزرسانی ماشین‌آلات راهداری، حمل شن و نمک به‌صورت امانی، برخورد جدی با متخلفان ساخت‌وساز در حریم راه‌ها، ضرورت ارسال گزارش ماهانه همه حوزه‌ها توسط مدیر شهرستان و اعلام برنامه‌های اولویت‌دار توسط معاونان هر ۱۴ روز یک‌بار تأکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه موانع و مشکلات هر شهرستان و راهکارها و پیشنهادات از سوی روسای ادارات شهرستانی مطرح و هر یک از معاونان به مسائل حوزه خود پاسخ گفتند.

ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، جایگزینی تابلوهای قدیمی با تابلوهای جدید، ثبت روزانه اطلاعات در سامانه Rms، تلاش در جهت تکمیل ۵ مجتمع خدماتی رفاهی برای افتتاح در هفته حمل‌ونقل، بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر آسفالت محور بزنوید _ امامزاده محمد بن حسن الیگودرز، نهایی شدن احداث پاسگاه پلیس راه در محور ازنا_ شازند، اقدامات اولیه برای احداث راهدارخانه در محور پلدختر_ معمولان، کنترل پروتکل‌های بهداشتی در حوزه حمل‌ونقل، تمرکز بر کاهش سوانح رانندگی، نظارت بر نرخ کرایه ناوگان، دقت در برخورد با متجاوزان حریم راه، ساماندهی نمازخانه‌های شهرستان‌ها از موضوعات مورد تأکید معاونان، مشاور مدیرکل و مدیر حراست و مدیر روابط عمومی در این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته دفاع مقدس طرح ابرار محور ازنا شازند راهداری راهداری زمستانی حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها

پس از بارش سنیگن بارانهای بی سابقه در این وقت سال در خوزستان، دمای هوای بعضی شهرها با ۱۵ درجه کاهش پیدا کرده است و این هوا یادآور نیمه اول برج ۱۲ زمستان است

باران نعمت الهی و کاهش چشم گیر دما موجی از خوشحالی را در بین مردم ایجاد کرده است و البته به بعضی از زمینهای کشاورزی به خصوص محصول گندم خسارت زد. هرچند اکثر کشاورزان محصول خود را قبل از باران ها برداشت کرده بودند.

اکنون با هوای مطلوب در استان، تمام کولرهای گازی خاموش شدند و مردم از هوای پاک و بهاری لذت می برند.
حداقل دمای هوای شهرستان شوش در روز دوشنبه هفته جاری ۳۸ درجه سانتیگراد بود اما امروز پنجشنبه حداقل دمای هوای در این شهرستان به ۲۶ درجه سانتیگراد رسیده و سبب خنگی هوا شده است.

خبرهای سازمان هواشناسی برای امشب و فردا نیز باران پیش بینی کرده است که خوشحالی خاصی به مردم داده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902199

دیگر خبرها

  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات