Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@00:00:59 GMT

فرزاد امامعلی به مس رفسنجان پیوست

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۹۶۲۴

ساعت 24-مهاجم جوان و سرعتی فصل گذشته پیکان با امضای قراردادی رسمی به جمع شاگردان محمد ربیعی اضافه شد.

یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانه بدون تردید مس رفسنجان بود، تیم تازه لیگ برتری شده‌ای که باید برای رقابت تیم‌های باسابقه لیگ برتری تمام تلاش خود را در بازار نقل و انتقالات به کار بست تا بتواند توان فنی تیمش را از سطح لیگ یک به لیگ برتر ارتقا دهد؛ مدیران باشگاه براساس لیست محمد ربیعی سرمربی جوان این تیم وارد مذاکره شدند و با بازیکنان مختلفی از لیگ برتری و لیگ دسته اول مذاکراتی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها امشب آخرین سهمیه بزرگسال لیگ برتری خود را برای خرید فراز امامعلی اختصاص دادند و مهاجم 25 ساله فصل گذشته پیکان که توانست 8 گل برای تیمش در لیگ نوزدهم به ثمر برساند، را جذب کردند؛ امامعلی دومین مهاجم جداشده از مثلث خط آتش پیکان پس از شهریار مغانلو بود و حالا تنها سعید واسعی مانده است که هنوز تکلیف انتقال او به استقلال مشخص نشده است.

امامعلی جوان از بازیکنان پایه تیم پیکان بود که همراه این تیم توانست به لیگ برتر صعود کند و نمایش‌های قابل قبولی را از خود در این تیم به نمایش گذاشت؛ پیش از این باشگاه مس رفسنجان با حسین شنانی، داود نوشی صوفیانی، سعید کریمی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، عماد میرجوان، قائم اسلامی خواه، مسیح زاهدی، میثم نقی زاده و ناصر سالاری برای فصل جدید به توافق رسیده بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان دو تیم مس و پیکان بعد از گل شدن آخرین ضربه پنالتی توسط میثم تیموری روحیات متفاوتی را تجربه کردند. در ضربات پنالتی خودروسازان با نتیجه 5 بر 4 بازنده مقابل مس لقب گرفتند تا حسرت بزرگی را در ورزشگاه مس تجربه کنند.

چند متر آنطرف تر از بازیکنان پیکان در میانه زمین که حسرت از دست رفتن فرصت بزرگ حضور در مرحله بعدی جام حذفی را پشت سر می‌گذاشتند، مسی‌ها حلقه شادی تشکیل دادند و به خوشحالی بعد از برد با رفتن به سمت حامد لک پرداختند.

تقابل حسرت و شادی اعضای دو تیم پیکان و مس بعد از پایان مسابقه امروز جام حذفی صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند و تصاویری جذاب را به جا گذاشت.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان