Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: طی یک ‌سال اخیر و با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ های ناجوانمردانه، ۷۲ پروژه در حوزه صنعت، کشاورزی و عمران و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان در پیشوا اجرا و برای صدها نفر شغل ایجاد شده است.

حسین عباسی سه شنبه شب ۱ مهرماه در شورای اداری شهرستان افزود: قرار بود این پروژه‌ها همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری برسد، ولی با توجه به حجم زیاد طرح‌های عمرانی استان تهران و با هدف تشویق دستگاه‌ها، مقرر شد تا طرح‌های قابل افتتاح پیشوا پس از هفته دولت افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها، نیروگاه ۸ مگاواتی شهرک صنعتی پیشوا است که از روز دوشنبه وارد مدار شده و بخشی از نیاز انرژی این منطقه اقتصادی را تأمین می‌کند.

عباسی اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی باعث شد تا ایران اسلامی از اقتداری عظیم در حوزه دفاعی برخوردار شده و پایه‌های نظام بیش از گذشته مستحکم شود، دورانی که با الگو برداری از آن می‌توان در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی، صنعتی و فرهنگی نیز به توفیق دست یافت.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اگر در این دوران، رزمندگان اسلام در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار داشته و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند، امروز نیز در عرصه‌هایی نظیر مقابله با کرونا شاهدیم که مدافعان سلامت در خط مقدم حفظ سلامتی مردم و مبارزه با این ویروس قرار دارند. 

وی خاطر نشان کرد: کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیشوا به‌عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر خدمت‌رسانی به مردم تلاش دارند تا مشکلات را برطرف و شرایط مناسبی را برای زندگی آنان فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه عمراني شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان ملکی، صبح سه شنبه در سفر به استان کرمان و دیدار با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با تاکید بر ظرفیت این استان در بخش صنعت گفت: باید از این ظرفیت برای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته در بخش مسکن و دیگر بخش‌های اقتصادی استان کرمان استفاده شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم سازمان ملی زمین و مسکن، تأمین مسکن کارگران شریف صنایع است که وجود شرکت‌های صنعتی، معدنی و کارخانجات بزرگ در استان کرمان باعث شده تا ظرفیت ویژه‌ای برای همکاری و هم افزایی در تأمین مسکن کارکنان آنها فراهم گردد.

وی تصریح کرد: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده یکی از سیاست‌های تشویقی صحیحی است که به عنوان تکلیف قانونی برعهده دولت قرار دارد و باید ظرفیت‌های مناسب برای اجرای این تکلیف فراهم شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار بر اتمام روند تأمین زمین و تسریع در پیشبرد پروژه‌های آماده‌سازی برای تحقق هرچه سریع‌تر وعده خانه‌دار شدن مردم توسط دولت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت‌های قبلی سیاست‌های درستی در قبال موضوع مسکن نداشته‌اند، ادامه داد: تاکید درست رئیس‌جمهوری بر ساخت مسکن به عنوان یک اولویت دولت و تکلیف قانونی برای ساخت ۴ میلیون مسکن می‌تواند عقب‌ماندگی‌های گذشته را در بخش مسکن جبران کند.

مالکی، تشکیل سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و عدم اجرای پروژه‌های کافی مسکن را از جمله سیاست‌های نادرست گذشته خواند و افزود: اجرای سیاست‌های درست در حوزه مسکن می‌تواند از ایجاد چالش‌های بعدی برای مدیران استانی جلوگیری کند.

حل مشکل پروژه‌های باقی مانده در استان، رفع مشکلات تسهیلات مسکن و تقویت زیرساخت‌ها از دیگر موارد مطرح شده در نشست مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با استاندار کرمان بود.

کد خبر 6099769

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود