Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده جدید پایگاه دریابانی شهرستان قشم با وی در دومین روز از هفته دفاع مقدس بر تداوم تعاملات و حمایت این سازمان از نیروهای دریابانی بعنوان حافظان منافع ملی در آب های جزیره قشم تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم،به نقل از تسنیم حمیدرضا مومنی در دومین روز از هفته دفاع مقدس در دیدار با سرهنگ مهدی مرادپور، با قدردانی از اقدامات دریابانی قشم در دوران فرماندهی سرهنگ ضربت، اظهار کرد: اقدامات و تلاش های فراوانی در جهت حفاظت از منافع ملی در جزیره قشم صورت گرفته و این مهم یکی از وظایف ذاتی سازمان منطقه آزاد قشم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره اهمیت تقویت امکانات دریابانی گفت: تقویت توانایی ها و افزایش اقتدار نیروهای خدوم پایگاه دریابانی به ویژه در مبارزه با قاچاق و همچنین تعامل و همکاری در جهت برقراری امنیت در جزیره در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.


مومنی تصریح کرد: کمک به تامین آسایش و امنیت و همچنین فعالیت برای حفاظت از منافع همه مردم ایران در آب های خلیج فارس، بسیار امر مهمی است که نیروها و پرسنل پایگاه دریابانی جزیره قشم در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: استانداردسازی امکانات و تجهیزات مورد استفاده پایگاه دریابانی شهرستان قشم می تواند موجب بهبود عملکرد و تقویت نیروهای این مجموعه شود و سازمان منطقه آزاد قشم نیز آمادگی کامل جهت حمایت از فعالیت ها را دارد.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از تلاش های خستگی ناپذیر این مرزداران بی ادعا که با پاسداری از آب های نیلگون خلیج فارس، امنیت کشور را تامین می کنند، قدردانی کرد.


براساس این گزارش، سرهنگ مهدی مرادپور فرمانده پایگاه دریابانی قشم نیز در این جلسه قبل از سخنان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از حمایت ها و توجهات خاص به نیروهای دریابانی جزیره، خاطرنشان کرد: نیروهای دریابانی جهت تعامل، همکاری و هماهنگی در زمینه ارتقا امنیت در جزیره قشم آمادگی کامل دارند.


وی ادامه داد: پایگاه دریابانی شهرستان قشم با حمایت های همیشگی سازمان منطقه آزاد قشم در سال های اخیر، آمادگی بالایی جهت حفاظت و حراست از منافع ملی در آب های جزیره قشم دارد.
مرادپور در پایان مبارزه با قاچاق کالا را در آب های جزیره قشم یک وظیفه ملی برای همه نیروهای دریابانی قشم دانست و تداوم  این مبارزه را از برنامه های آتی پایگاه دریابانی قشم اعلام کرد.


گفتنی است، حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سرهنگ مهدی مرادپور فرمانده پایگاه دریابانی جزیره قشم، سرهنگ رامهر جوذری، نریمان توکلی مدیر حوزه مدیرعامل سازمان، حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم حاضرین در این نشست بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور بین الملل دفاع مقدس قشم مبارزه با قاچاق کالا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آب های جزیره قشم نیروهای دریابانی پایگاه دریابانی دریابانی قشم منافع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه)آغاز شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.

این منبع افزود: تمرینات مشترک سوریه و روسیه شامل عملیات دریایی، عملیات تیراندازی و شلیک هوایی برای پاسخ به حملات متخاصم است.

هدف این رزمایش گسترش تعامل میان نیروهای مسلح دو کشور و افزایش موفقیت اقدامات ضدتروریستی مشترک آنهاست.

روسیه و سوریه چند ماه پیش نیز یک رزمایش مشترک با حضور نیروها و پدافند هوایی با هدف بالابردن آمادگی خود برای مقابله با حملات هوایی دشمن، انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز بزرگترین رزمایش دریایی ترکیه آغاز بزرگترین رزمایش دریایی آمریکا و ژاپن

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم