Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@11:22:06 GMT

فرشاد پیوس سرمربی ویستا توربین تهران شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۱۰۰۳

فرشاد پیوس سرمربی ویستا توربین تهران شد

مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم ویستاتوربین تهران در لیگ دسته دوم کار را دنبال خواهد کرد.

فرشاد پیوس، مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی که در فصل گذشته به عنوان سرمربی چوکای تالش موفق به کسب سهمیه صعود این تیم به لیگ دسته اول شده بود، دقایقی پیش با باشگاه ویستاتوربین تهران برای هدایت این تیم در فصل آینده لیگ دسته دوم به توافق دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوس که طی سالیان اخیر موفق به صعود با تیم‌های شهید قندی یزد، چوکای تالش، سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل به دسته بالاتر شده، اکنون چالشی دیگر را پیش روی خود می‌بیند و امیدوار است با توجه به تجربه‌ای که در این مسیر دارد، موفق به صعود با این تیم به لیگ دسته اول شود.

 

 

ویستاتوربین در فصل گذشته لیگ دسته سوم، موفق به کسب سهمیه صعود به لیگ دسته دوم شده بود و در زمینه تعمیر موتور هواپیما فعالیت دارد و اکنون فرشاد پیوس به عنوان سرمربی تیم فوتبال آن، امیدوار به صعودی دوباره به لیگ دسته اول و به سرانجام رساندن این چالش دوباره در عرصه مربیگری است.

فرشاد پیوس در فصل گذشته با هدایت چوکای تالش موفق شده بود این تیم را بعد از سال‌ها به لیگ دسته اول برساند و در نهایت بعد از عدم توافق برای ادامه همکاری با این باشگاه به دلیل بلندپروازی‌هایش برای دستیابی به نتایج موفق و جمع کردن تیمی در قواره لیگ آزادگان، از ادامه همکاری انصراف داد. 

مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها در دهه هفتاد، در کسوت مربیگری سابقه حضور روی نیمکت تیم‌های تربیت یزد، شموشک نوشهر، تراکتور، هما، برق شیراز، خونه به خونه، سپیدرود و چوکا تالش را در کارنامه دارد و اکنون ویستاتوربین به عنوان چالشی جدید در عرصه مربیگری برای صعود به لیگ دسته اول پیش روی او قرار گرفته است.

در حکم محمد باستانی، رییس هییت مدیره شرکت دانش بنیان تعمیر هواپیمایی ویستا توربین برای سرمربیگری فرشاد پیوس در این تیم در لیگ دسته دوم آمده است:

/ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ دسته اول لیگ دسته دوم فرشاد پیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور