Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:42:04 GMT

تهیه سند راهبردی هوشمندسازی زرین‌شهر

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۱۰۶۰

تهیه سند راهبردی هوشمندسازی زرین‌شهر

شهردار زرین شهر گفت: شهرداری زرین‌شهر گام‌های نخست دستیابی به شهرداری الکترونیک را با تهیه سند راهبردی و همچنین تآمین زیرساخت‌های موردنیاز این پروژه اثرگذار با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم محمدی در جمع مسئولان با بیان اینکه حرکت شهرداری به سمت ارائه خدمات به صورت الکترونیک گامی مؤثر در جهت افزایش رضایت مندی شهروندان به شمار می‌آید، اظهار کرد: پیشرفت تکنولوژی و حرکت شهرهای ایران به سمت تحقق شهر هوشمند، سبب شد شهرداری زرین شهر در دوره پنجم مدیریت شهری به سمت بهره‌مندی از راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی که بخشی از تفکر شهر هوشمند است گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروزه شهرداری‌ها از لحاظ مدیریتی در برنامه ریزی با شرایط جدیدی روبرو هستند قطعاً خدمت‌رسانی به شهروندان با استفاده از روش‌های سنتی امکان‌پذیر نخواهد بود، افزود: شهرداری زرین شهر در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان به دنبال راه حل مناسب در جهت برنامه‌ریزی مناسب با دقت و سرعت بیشتر در انجام امور محوله به شهرداری بود و بر همین اساس حرکت به سمت تحقق سیاست‌های شهر هوشمند در دستور کار قرار گرفت.

شهردار زرین شهر با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۳ پروژه هوشمندسازی شهرداری زرین شهر کلید زده شد اما به دلیل مشکلات اقتصادی این پروژه متوقف شد، تصریح کرد: شهرداری زرین‌شهر گام‌های نخست دستیابی به شهرداری الکترونیک را با تهیه سند راهبردی و همچنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز این پروژه اثرگذار با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برداشت.

محمدی ادامه داد: این اعتبار شامل تهیه سرورهای اطلاعاتی، ایجاد زیرساخت‌های شبکه‌های ارتباطی، تهیه یوپی‌اس و سوئیچ، خرید کابل و تجهیزات موردنیاز است.

وی با بیان اینکه شهرداری الکترونیک گامی در جهت تسهیل روند اداری و کاهش تردد شهروندان و صرف زمان کمتر اجرایی می‌شود، اضافه کرد: فاز دوم اجرای هوشمندسازی شهرداری زرین شهر نیز به مرحله اجرا رسیده و امیدواریم با تحقق این مهم در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا نیاز است تردد شهروندان برای حفظ سلامتی آنان در شهر و ادارات کاهش یابد بتوانیم خدمات شایسته را براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره مندی از شهر هوشمند به آنان ارائه دهیم.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه ارائه خدمات شهرداری بر بسترهای الکترونیکی رضایتمندی شهروندان را افزایش خواهد داد، خاطرنشان کرد: با توجه به پیدایش گروه‌های استارت‌آپ و تأثیرات مثبتی آنان بر روند تولید و نوآوری در تلاش هستیم از این ظرفیت نیز در شهرداری زرین شهر بهره مند شویم چراکه تحقق این مهم موجب بهره‌برداری بهتر از استعدادهای جوان و کشف خلاقیت‌های آنان خواهد شد و مسیر حرکت به سمت شهر هوشمند نیز هموارتر می‌شود.

کد خبر 444969

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی زرین شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری زرین شهر شهر هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در جلسه امروز شورای شهر تهران، گزارش اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در ماه رمضان و نوروز امسال بررسی شد.  یک فوریت طرح الزام شهرداری به تشکیل شورای راهبردی سلامت نیز در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند