Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار کرمانشاه در پی رحلت عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الله حسن ممدوحی نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

انا لله و انا الیه راجعون‌

ارتحال عالم ربانی، فقیه وارسته و زاهد جلیل القدر "مرحوم حضرت آیت الله حسن ممدوحی " نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأثر، تألم و اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن عالم برجسته، مجتهد کرمانشاهی و فقیه پارسا سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را به ترویج و نشر علوم اسلامی، مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و تربیت شاگردان برجسته در کنار اخلاص، تقوا و ولایتمداری صرف کرد و منشأ خدمات ارزنده و والایی به مردم شریف استان بود و در خدمت و دفاع از نظام و انقلاب با تعهدی انقلابی و اجتماعی تلاش و کوششی مستمر داشت و به همین دلیل نام این عالم فرزانه که با زندگی زاهدانه و بندگی خالصانه عمری با برکت را به نزاهت کامل گذرانیدند، جاودان و ماندگار خواهد ماند.

اینجانب عروج ملکوتی این فقیه عالیقدر و یار وفادار امام (ره) و رهبری را به ساحت مبارک حضرت ولی الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، علمای عظام و مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه و همه ارادتمندان و دوستداران آن فقید سعید به ویژه بیت شریف و بستگان و فرزندان ایشان و مردم شریف استان کرمانشاه تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه احدیت برای آن مرحوم غفران، رحمت واسعه الهی، آمرزش و برای بستگان، وابستگان و بازماندگان آن روحانی والامقام صبر و اجر مسالت می‌نماییم.

کد خبر 5030945

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله ممدوحی استانداری کرمانشاه کرمانشاه ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود