Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد گفت: من همیشه از همه سرمایه‌گذاران در بورس که قصد ورود یا خروج از این بازار را دارند این سه خواهش را داشته و دارم؛ مطالعه، مشاوره و معامله.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: الان که بحث خروج از بازار سرمایه مطرح است این تاکید را دارم که سهام، دارایی شما است و این دارایی را نباید در معرض "بیا بخر" قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبارت بیا بخر سبب می شود ارزش واقعی دارایی و سهام آنها مشخص نشود.

وی با تاکید بر این که من هیچ‌گونه اختیاری ندارم که به سهامداران بگویم بخرید یا بفروشید؛ اما خواهش می‌کنم در مورد فروش دارایی خود حداکثر دقت خود را بکنند؛ چون سهام دارایی سرمایه‌گذاران است و باید به قیمت مناسب دادوستد شود.

وزیر اقتصاد و دارایی خطاب به آن دسته از سهامدارانی که در صف‌های فروش قرار می‌گیرند، تصریح کرد: چرا سهام و دارایی خود را در معرض فروش قرار می‌دهید که عرضه زیاد شود و خریداران فکر کنند هنوز موقعیت آن را دارند که در قیمت‌های پایین‌تر سهام سرمایه‌گذاران را در تور بندازند.

دژپسند افزود: من این نگرانی را دارم که عده‌ای با برنامه‌ریزی قصد دارند سهامداران را وادار به فروش سهام خود کنند تا با ایجاد فضای روانی، مشکلاتی را ایجاد کنند. این در حالی است که نظرسنجی‌هایمان برآوردهای خیلی خوبی نسبت به آینده بورس دارد و برخی برخی افراد نظرسنجی بد را بزرگ می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر اقتصاد فرهاد دژپسند بورس سرمایه گذاری پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟