Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:44:54 GMT

راه‌اندازی گشت ارشاد کرونایی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۱۴۵۲

راه‌اندازی گشت ارشاد کرونایی در اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مدیریت و بیماری کرونا گفت: گشت ارشاد کرونایی با هدف دادن تذکر و ممانعت از تخلفات موازین بهداشتی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ حجت‌الله غلامی،سخنگوی ستاد استانی مدیریت و بیماری کرونا گفت: "گشت ارشاد کرونایی" با هدف دادن تذکر و ممانعت از تخلفات موازین بهداشتی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی در حاشیه برگزاری پنجاهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا  افزود: این گشت با همکاری نیروی انتظامی، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و نیروی مقاومت بسیج راه‌اندازی می‌شود.

او ادامه داد: گشت مزبور موظف است با حضور در مجامع، بازار و رصد فعالیت اقشار و اصناف مختلف به مُتخلفان و ناقضان موازین بهداشتی تذکر دهد.

معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: مجمع خیرین بهداشت و درمان به منظور جذب خیرین حوزه بهداشت و درمان و مقابله با بیماری کرونا و تامین کمک‌های نقدی مورد نیاز فعال خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: نظارت بر بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها به صورت جدی دنبال و هر شب برای کاهش حضور مردم در این مکان‌ها، میزان سرویس‌دهی از جمله روشنایی آنها کاهش می‌یابد.

غلامی ادامه داد: نظارت جدی بر رستوران‌ها و فست‌فوتی‌ها نیز اعمال و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

او  اضافه کرد: رستوران‌ها تنها با رعایت فاصله اجتماعی و اغذیه فروشی‌ها و فست‌فوتی‌ها به صورت بیرون‌بَر امکان فعالیت خواهند داشت و اجازه توزیع غذا در مکان‌های سرپوشیده را ندارند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت و بیماری کرونا افزود: همچنین بنزین زدن در جایگاه‌های سوخت تنها توسط متصدیان آنها انجام می‌شود.

او اظهار کرد: دورکاری کارمندان هم تنها با نظر مدیران مربوطه و مشروط به انجام امور محوله و تعلیق نشدن امور ارباب رجوع در ادارات صورت می‌گیرد.

غلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در باره تبعیت از موازین بهداشت و تصمیمات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: متولیان امر برای ممانعت از پیاده‌روی اربعین چه در درون شهرها و چه بیرون از آن برنامه‌ریزی خواهند کرد و امسال هیچگونه راهپیمایی چه در امامزاده محمد خمینی شهر و چه در امامزاده جعفر جنب فرودگاه شهید بهشتی و امثال آن امکان برگزاری ندارد.

او  با اشاره به برگزاری نماز جمعه در برخی شهرهای استان تصریح کرد: با هماهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در باره تعطیل شدن این مراکز نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

غلامی گفت: در حال حاضر ۱۰ تا ۱۵ درصد از دانش‌آموزان استان بصورت حضوری فعالیت می‌کنند و سایر آموزش‌ها بصورت غیرحضوری است.

او با اشاره به ارائه آمار و اطلاعات غیرکارشناسانه توسط برخی از دستگاه‌ها تاکید کرد: ارائه آمار بیماران کرونایی تنها توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ستاد استانی مدیریت موازین بهداشت بیماری کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی

 بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود تا ۱۶ اردیبهشت ماه به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

در حال حاضر میزان پرشدگی سد زاینده رود ۳۲ درصد اعلام شده است.

براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره کنونی سد زاینده‌رود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین بنا بر آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش‌ها در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه آبریز زاینده‌رود از ابتدای سال آبی (یکم مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک‌هزار و ۸۲ میلیمتر اعلام شده و ارتفاع برفی گزارش نشده است.

سد زاینده‌رود به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سد‌های مرکز کشور و تأمین‌کننده آب شرب، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد، این سد قوسی شکل در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود