Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ فرزند آیت الله ممدوحی گفت: پیکر پدرم فردا پنجشنبه در شهر قم تشییع و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود. - اخبار استانها -

مجید ممدوحی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: پیکر آیت الله ممدوحی روز پنج شنبه ساعت 10 صبح با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکر آیت الله ممدوحی پس از اقامه نماز در جوار حرم حضرت معصومه(س)  به خاک سپرده می شود.

"قالیباف" درگذشت "آیت‌الله ممدوحی" را تسلیت گفتپیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پی درگذشت آیت‌الله ممدوحینگاهی به زندگی آیت‌الله ممدوحی| از شرکت در جلسات خصوصی درس علامه طباطبایی تا حضور در صحنه مقابله با شاه و همراهی با امام (ره) و مقام معظم رهبری

به گزارش تسنیم، آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شب گذشته براثر ایست قلبی در سن 81 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله ممدوحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت