Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:51:23 GMT

۴۰ زندانی جرائم غیرعمد در سمنان آزاد شدند+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۲۴۹۶

۴۰ زندانی جرائم غیرعمد در سمنان آزاد شدند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین آزادسازی ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های استان سمنان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صبح امروز در زندان مرکزی سمنان و با حضور رئیس‌کل دادگستری استان سمنان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان و شماری از مسؤولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان در این مراسم با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و یاد و خاطره پیغام فتح شهدای انقلاب اسلامی و سال‌های جنگ تحمیلی اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با تلاش‌های انجام‌شده از سوی ستاد دیه و معاونت فرهنگی دادگستری کل استان سمنان و به همت خیران و نیکوکاران این استان، ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های استان سمنان به آغوش خانواده بازگشتند.

امید کهربایی با بیان اینکه امروز آخرین زندانی از این ۴۰ نفر به‌صورت نمادین در مراسمی آزاد می‌شود، گفت: تلاش‌ها برای آزادسازی زندانیان در طول سال انجام می‌شود و با همت ستاد دیه، معاونت فرهنگی دادگستری کل استان سمنان، خیران و نیکوکاران این ‌روند همچنان ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: چهلمین نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که امروز از زندان مرکزی سمنان آزاد شد، خود از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بوده که به‌واسطه بدهی مالی به زندان افتاده بوده است و امروز به آغوش خانواده بازمی‌گردد.

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان ادامه داد: ۴۹ زندانی دیگر جرائم غیرعمد با ۲۳ میلیارد تومان بدهی همچنان در زندان‌های استان سمنان به سر می‌برند که امیدواریم مردم استان سمنان و خیران کمک کنند تا این زندانیان نیز هر چه سریع‌تر به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

کهربایی ادامه داد: از سازمان‌های مردم‌نهاد و همه نیکوکارانی که می‌توانند در این عرصه نقش‌آفرینی کنند، درخواست داریم تا به میدان بیایند؛ چراکه ما عقیده داریم زندانیان جرائم غیرعمد بزهکار نیستند و بدهکارانی هستند که باید آزاد شوند.

او اضافه کرد: ۴۰ زندانی که امروز و از زندان‌های استان سمنان آزاد می‌شوند، ۹ میلیارد تومان بدهی داشتند که با تلاش‌های انجام‌شده، هشت میلیارد تومان از این رقم با رضایت شاکیان بخشیده و یک میلیارد تومان نیز از سوی ستاد دیه و خیران تأمین شده است.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سمنان زندان خانواده زندانی جرائم غیرعمد زندان های استان سمنان ستاد دیه خیران نیکوکاران زندان های استان سمنان میلیارد تومان جرائم غیرعمد دفاع مقدس ۴۰ زندانی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بارندگی های شدید و آسیب دیدن یکی از زندان های نزدیک پایتخت نیجریه، منجر به فرار ده ها زندانی شد.

سخنگوی این زندان روز شنبه اعلام کرد که دست کم ۱۱۸ زندانی پس از باران شدید اخیر از زندان فرار کردند.

بنا به اعلام مقامات زندان، باران به تأسیسات این زندان، که در نزدیکی پایتخت نیجریه واقع است، آسیب رسانده است.

سخنگوی این زندان در بیانیه‌ای تاکید کرد که بارش باران که چندین ساعت به طول انجامید و در نتیجه بخش‌هایی از زندان از جمله دیوار اطراف و ساختمان‌های اطراف زندان را ویران کرد.

بنا به اعلام مقامات زندان، تاکنون ۱۰ نفر از زندانیان فراری با کمک سایر نهادهای امنیتی دستگیر شده اند.

کد خبر 6090301

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار