Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:39:03 GMT

دفاع مقدس به عنوان یک ارزش ماندگار شده است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۲۵۲۴

دفاع مقدس به عنوان یک ارزش ماندگار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک زهرا امینی صبح امروز در مراسم تجلیل از مقدس از ایثارگران پیشکسوت و شهدای مدافع سلامت با بیان اینکه نفس مسیحایی حضرت امام خمینی(ره) نبود، تربیت‌شدگان جهاد و شهادت شکل نمی‌گرفت، گفت: با توجه به شرایط موجود جوانان ما در پیروی از مقام معظم رهبری به دفاع از حریم حرم دست از پا نمی‌شناسند که این ریشه در مکتب سیدالشهداء دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: اگر قیام امام حسین(ع) نبود مسیر اسلام در تمدن اسلامی به چه سمت و سویی گرایش پیدا می‌کرد؟ ما الان وارث اسلام ناب محمدی هستیم و به تاسی از منویات مقام معظم رهبری نگذاریم در پیچ و خم زندگی نام و یاد شهدا فراموش شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ضمن تبریک  چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه داد: 31شهریور ماه، بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است.

امینی با تاکید بر اینکه برند ایثاگر نباید مخدوش شود، یادآور شد: مدیران باید در مسیر ارتقاء کارآیی حرکت کنند، چراکه برای به‌زیستن کار سخت و مجاهدانه می طلبد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: همدلی و همراهی که تحت رهبری بنیانگذار انقلاب در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد الگویی بی بدیل برای ادامه و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی است و از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری که در زمان جنگ رخ داد فراتر از آنچیزیست که در ظاهر به نظر می رسد.

امینی تصیریح کرد: عزت و سربلندی امروز ایران مرهون فداکاری و جان فشانی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است که با استقامت وفاداری و شجاعت خود به همه ما درس ایثار وازخودگذشتگی دادند و وظیفه تک تک ماست تا از این میراث ارزشمند برای حفظ عزت و سربلندی میهن مان پاسداری کرده و سیره‌ زندگی این شهدای گرانقدر را چراغ راه آینده‌ی خود قرار دهیم.

وی بر ترویج مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و گفت: حماسه جاویدانی که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آفریدند هیچ گاه از خاطر ما فراموش نمی شد و هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک ارزش برای ما ماندگار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: نسل جوان ما باید در حال حاضر با فرهنگ دوران دفاع مقدس به خوبی آشنا باشد و رشادت های رزمندگان را به خوبی درک کند.

وی با اشاره به رشادت هایی از رزمندگان دفاع مقدس، بیان کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و باید در راستای ارج نهادن به مقام شامخ آنها عمل کنیم.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از پیشکسوتان ایثارگر، سربازان شاغل در اداره ، خانواده شهدای مدافع حرم  وپیشکسوتان ایثارگر سالمند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس اسلام امام خمینی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد