Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهانه قرارداد جدید نیمار با کمپانی پوما برای استفاده از کفشهای این شرکت نگاهی می اندازیم به قراردادهای کفش بزرگترین ستاره‌های فوتبال دنیا.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن قراردادی با کمپانی پوما برای استفاده از کفشهای این شرکت امضا کرد که با ارزش 25 میلیون یورو رکورد دنیا را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به جز نیمار کدام ستاره‌های بزرگ فوتبال از قراردادهای کفش‌های خود میلیونها یورو درآمد دارند؟

 

1 نیمار 25 میلیون یورو

 

 

نیمار با فسخ قرارداد قبلی اش با کمپانی نایک، قرارداد جدیدی با پوما امضا کرد که گران ترین قرارداد استفاده از کفش در تاریخ فوتبال است. قرارداد قبلی نیمار با نایک یازده ساله بود و ارزش آن نصف قرارداد فعلی او اعلام شده است. هنوز مشخص نیست که قرارداد فعلی نیمار با پوما چند ساله بوده.

 

2 لیونل مسی 20 میلیون یورو

 

 

مسی با قرارداد 20 میلیون یورویی که با آدیداس امضا کرده تا از کفشهای این کمپانی استفاده کند در رتبه دوم فهرست قرار می‌گیرد. مسی در سال 2017 در قرارداد اسپانسری عمومی خود با آدیداس یک الحاقیه امضا کرد که او را تا پایان عمر تحت قرارداد با آدیداس قرار می‌دهد. مسی برای استفاده از کفشهای آدیداس هر ساله 20 میلیون یورو دریافت می‌کند.

 

3 رونالدو 16 میلیون یورو

 

 

نایک گران‌ترین قرارداد شرکت نایک با ستاره‌های دنیای فوتبال را امضا کرده. رونالدو با اینکه در مبلغ دریافتی سالانه پشت سر نیمار و مسی قرارداد دارد ولی قیمت کل قرارداد او که تا پایان عمر او برقرار است چیزی نزدیک به 800 میلیون یورو برآورد شده است.

 

رونالدو سومین ورزشکاری است که با کمپانی نایک قراردادی مادام العمر امضا کرده. پیش از او تنها مایکل جردن و لبرون جیمز چنین قراردادهایی با نایک بسته بودند.

 

4 امباپه 15 میلیون یورو

 

کیلیان امباپه هم با نایک قراردادی 15 میلیون یورویی برای استفاده از کفشهای این شرکت امضا کرده. امباپه در سال 2019 قراردادی به ارزش 150 میلیون یورو با نایک امضا کرد که ده ساله بود. گفته می‌شود علت انتخاب نایک توسط امباپه، تقلید از اسطوره اش کریستیانو رونالدو بوده.

 

5 بالوتلی 7 میلیون یورو

 

 

 

بالوتلی که در اوج درخشش در فوتبال ایتالیا با نایک قراردادی باارزش امضا کرده بود در سال 2014 به همراه سایر ستاره‌های تیم ملی ایتالیا با پوما قراردادی جدید امضا کرد که ارزش آن سالی 7 میلیون یورو است.

 

6 گرت بیل 5 میلیون یورو

 

 

قرارداد گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید و حالا تاتنهام با کمپانی آدیداس در هر سال مبلغ 5 میلیون یورو نصیب او می‌کند. این مبلغ در کنار دستمزد 20 میلیون یورویی او در مادرید از عواملی بود که بیل را به یکی از پولدارترین فوتبالیستهای اروپا تبدیل کرده بود.

 

7 گریزمان 4 میلیون یورو

آنتوان گریزمان در سال 2015 قرارداد خود با کمپانی پوما را تمدید کرد. ارزش قرارداد جدید او 4 میلیون یورو در هر فصل بود. گریزمان تا قبل از قرارداد اخیر نیمار با این کمپانی، یکی از چهره های اصلی برند پوما به حساب می آمد.

 

8 پوگبا 3.5 میلیون یورو

آدیداس برای اینکه پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد کفشهایش را به پا کند هر سال به او 3.5 میلیون یورو می‌پردازد. پوگبا با این کمپانی آلمانی قراردادی 10 ساله امضا کرده که تا سال 2024 ادامه دارد. البته نایک تلاش زیادی می‌کند تا پوگبا را به فهرست ستاره‌های خود وارد کند.

 

9 وراتی 3 میلیون یورو

قرارداد قبلی مارکو وراتی بازیکن پاری سن ژرمن با پوما در سال 2017 به پایان رسید و او بلافاصله یک قرارداد قابل توجه با نایک امضا کرد. نایک در هر فصل به او 3 میلیون یورو می‌پردازد.

 

10 محمد صلاح 3 میلیون یورو

محمد صلاح که علاوه بر فوتبال انگلیس و اروپا در شمال آفریقا و خاورمیانه هم چهره ای بسیار محبوب است با کمپانی آدیداس قراردادی امضا کرده که در ازای به پا کردن کفشهای این برند سالی 3 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

 

 

لیونل مسی کریستیانو رونالدو بارسلونا نیمار یوونتوس پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو بارسلونا نیمار یوونتوس پاری سن ژرمن میلیون یورو امضا کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟