Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:03:06 GMT

محموله قاچاق ۲ میلیارد ریالی در دنا کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۳۷۸۱

محموله قاچاق ۲ میلیارد ریالی در دنا کشف شد

سرهنگ کیقباد مصطفایی ًروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان دنا با هماهنگی مرجع قضائی در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی برپا کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرهنگ مصطفایی تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری شدند.

وی عنوان کرد: پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیکها خودروها  متوقف شدند.

سرهنگ مصطفایی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۷۰ عدد قهوه ساز، ۷۶ عدد مخلوط کن، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۸۰ عدد شارژر برقی، ۳۶ عدد سر پلوس خودرو، ۲۴ عدد لنت خودرو، ۲۴ عدد کمک خودرو، ۱۵ هزار عدد ماسک خارجی و یک دستگاه کولر دوتیکه کشف و ضبط کردند.

وی گفت: ارزش کالاهای کشف شده ۲ میلیارد ریال، برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا ۳ نفر دستگیر و مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: قاچاق از تهدیدهای های مهم تولید و اشتغال ملی بوده که نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

وی همچنین‌از کشف ۹۹ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون کشنده در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.

سرهنگ  مصطفایی ًابراز داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور یاسوج - اصفهان به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از آن ۹۹ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سال ۹۷ پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده‌های ارتباطی استان و عملیات‌های مشترک با سایر استان‌ها کشف و ضبط شده است.

سال ۹۸ حدود ۶ تن انواع مواد مخدر در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

افزون بر ۱۲ هزار نفر معتاد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده اند و آمار ها نشان می دهند که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک است.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد کالای قاچاق یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد کالای قاچاق یاسوج کهگیلویه وبویراحمد کالای قاچاق یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد مرجع قضائی مواد مخدر یک دستگاه کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک