Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، پنجمین دوره شورای شهر محمودآباد مانند سایر شهرهای مازندران با حاشیه‌هایی همراه بود و البته این تغییر برخلاف دیگر شهرها کمتر دیده شد. درگیری‌های مستمر اعضای شورای شهر بهشهر که به تعلیق هر پنج عضو و بازگشت آنها پس از چند ماه به عرصه مدیریت شهری منجر شد، پرونده پرسر و صدای پنج عضو شورای شهر بابل، به بیرون کشیده شدن اختلاف اعضای شورای قائمشهر، انحلال شورای شهر سلمانشهر، بازداشت یک عضو شورای امیرکلا، بازداشت یکی از اعضای شورای بابلسر و غیبت‌های طولانی برخی اعضای شورای شهر آمل و بازداشت پنج عضو شورای شهر ساری به اتهام اختلاس از اتفاق‌ها و حاشیه‌هایی بود که منتخبین پنجمین دور انتخابات شورای شهر برای مازندران به یادگار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری سرپرست سابق شهرداری ساری | تعطیلی جلسات شورای شهر عضو شورای شهر سلمانشهر دستگیر شد چهارمین عضو شورای شهر ساری هم بازداشت شد

دست اتفاق شورای شهر محمودآباد را هم بی‌نصیب نگذاشت و در تازه‌ترین رویداد عضوی دیگر از این شورا دست به استعفا زد تا کرسی خود را با عضو عدل‌البدل جایگزین کند. البته شورای شهر محمودآباد پیش‌تر هم به دلایل مختلف اعضای خود را از دست داده بود. در پنجمین دور انتخابات شورای شهر سیف‌الله فرزانه، مهرداد خسروی، نورالله قلی‌زاده، محسن صالحی و مرتضی غلامی با کسب بیشترین آرا به عمارت شهرداری محمودآباد راه یافتند ولی قبل از اینکه دوره به پایان برسد ۲ عضو اصلی با استعفای خود جایشان رابه اعضای علی‌البدل دادند.

اولین عضو شورای شهر محمودآباد که استعفا کرد فرزانه بود که پس از گذشت یک سال و نیم پیشنهاد مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را پذیرفت و از شورای شهر کناره‌گیری کرد. او جای خود را به سعید بناساز، اولین عضو علی‌البدل داد. با اینکه زمان زیادی به پایان عمر دوره پنجم شوراها نمانده، هفته گذشته روز ۲۴ شهریور یکی دیگر از اعضای شورای شهر استعفا داد که در غیاب یک عضو به موافقت سه عضو دیگر شورا رسید و پس از آن در کمیته انطباق فرماندار محمودآباد هم آن را تایید کرد.

با وجود روایات متفاوت از استعفای غلامی که برای چند روز میان مردم شهر دهان به دهان شد، او در یک اعلام رسمی علت استعفایش را در متن استعفانامه مشکلات شخصی و بیماری و ناتوانی جسمی عنوان کرد. پس از آن، حامد باقری عضو دوم علی‌البدل روز گذشته با برگزاری مراسم تحلیف وارد عمارت شهرداری محمودآباد شد.

استعفا در شهرداری محمودآباد در زمان شورای پنجم فقط به اعضای شورا ختم نشده بلکه مرداد امسال علی صیغل‌وازی، شهردار محمودآباد هم به علت آنچه مشکلات شخصی و نداشتن روحیه مناسب کاری نامیده شد پس از حدود ۱۸ ماه از سمت خود استعفا داد و حمید بطیاری، مدیر حراست شهرداری با موافقت تمام اعضای شورای شهر سرپرست شهرداری محمودآباد شد.

شهرستان ساحلی محمودآباد بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و دارای دو شهر محمودآباد و سرخرود است.

کد خبر 551656 برچسب‌ها استان مازندران شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران شورای شهر شورای شهر محمودآباد شهرداری محمودآباد اعضای شورای شهر عضو شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از شناسایی و دستگیری عامل ربودن دختر ۱۶ ساله شناسایی و دستگیر شد و این متهم خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال برای آزادی دختر به خانواده اش شده بود.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران