Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:18:15 GMT

امنیت یکی از آثار و برکات دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۴۰۵۹

امنیت یکی از آثار و برکات دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شازند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مهدی نژاد صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس همچون سند افتخاری برای ملت شریف ایران در طول تاریخ ماندگار خواهد ماند.

وی افزود: یکی از آثار و برکت دفاع مقدس، امنیت است که باید همواره قدردان آن باشیم، دو نعمت سلامت و امنیت پایه حرکت در مسیر پیشرفت بوده که در حفظ آنها باید تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شازند تصریح کرد: رهبری در باب اهمیت توجه به مسئولیت‌ها می‌فرمایند مسئولان باید قدر مسئولیت خود را بدانند و در مسیر خدمت به مردم و نظام از تلاشی دریغ نکنند.

مهدی نژاد بیان کرد: فلسفه نظام اسلامی مقدمه‌سازی ظهور امام زمان(عج) بوده و برای رسیدن به این هدف غایی باید خالصانه در راه خدا قدم برداشته شود چراکه حیات نیت به حیات اخلاص است.

وی عنوان کرد: رسالت دادگستری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه می‌تواند مردم را نسبت به اسلام، انقلاب و نظام امیدوار کند.

امام جمعه شازند ادامه داد: ارتباط مؤثر دستگاه‌ها در رفع مشکلات مردم نقش بسزایی دارد و خوشبختانه دادگستری در این زمینه پیشرو است.

مهدی نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد، گفت: تمام مستکبران دنیا مخالف دین و نظام جمهوری اسلامی با محوریت دین و رهبری هستند اما باید گفت اوضاع کنونی بدترین شرایط برای آمریکا و متحدانش است و دشمنان انقلاب به ذلت افتاده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سلامت امنیت امام جمعه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم