Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز چهارشنبه در آیین افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که به صورت ویدیو کنفرانس توسط رییس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد ،افزود: این مرکز باید به مکانی عمومی و فرصتی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبدیل شود.

وی به مسوولان این مرکز و همچنین مدیران استان به خصوص مسوولان فرهنگی استان تاکید کرد:مراسم‌ها و آیین‌های مختلف را در این مرکز برگزار کنند تا زمینه حضور مردم به این مرکز فراهم شود و این مرکز مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حضور در این مرکز فرهنگی زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را افزایش می‌دهد، افزود: این مرکز به عنوان یک مرکز فرهنگی و گردشگری احداث شده است و باید برای توسعه و راه‌اندازی فازهای بعدی این مرکز همه دستگاه‌های متولی تلاش بیشتری انجام دهند.

وی از مسوولان فرهنگی استان خواست تا با برپایی نمایشگاههای مختلف زمینه حضور هنرمندان و سایر آحاد جامعه را در این مرکز فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی همزمان با چهارمحال وبختیاری در استان‌های اردبیل، ایلام، البرز، خوزستان، خراسان رضوی، قم و مرکزی افتتاح شد.

در این آیین از تمبر موزه دفاع مقدس و همچنین ۱۳ عنوان کتاب در استان چهارمحال وبختیاری در قالب ۱۰ کتاب و سه کتاب صوتی در این آیین رونمایی شد.

عملیات ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از سال ۹۰ آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیاردریال هزینه شده و بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مرکز فرهنگی با ۶ هزار متر زیربنا و در هفت طبقه و هشت قسمت احداث شده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری هفته دفاع مقدس دفاع مقدس اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری هفته دفاع مقدس اخبار کنکور موزه دفاع مقدس مرکز فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.

وی افزود: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

جیلان اضافه کرد: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید

توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد

وی بیان داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.

جیلان ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو