Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران یک خواننده حماسی بر لزوم حمایت مسئولان فرهنگی از خوانندگان سرودهای آیینی تاکید کرد.

سینا خدادی در گفتو گو با ایسنا با بیان اینکه متولد سوم آذر ۶۷ از ساری بوده، مهندسی منابع طبیعی در حوزه شیلات درس خوانده است و علاقه زیاد به خوانندگی دارد، اظهار کرد: در دوران جوانی به واسطه علاقه زیاد مداحی به آواز مذهبی و ارزشی گرایش پیدا کرد و در دوران دانشگاه مورد توجه دوستداران هنر به جهت خوش صدایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون اجرای زنده موفقی با دریافت سی لوح سپاس در کارنامه رزومه خود دارد، تصریح کرد: اما  متاسفانه نه تنها حمایت نشد بلکه مورد توجه برخی افراد سودجو قرار گرفت.

این خواننده حماسی افزود: با توجه به شرایط سخت خوانندگی در حوزه حماسی اما مصمم در کارهای هنری خود ادامه دادم تا توانستم با صبوری فراوان چندساله خود با تشویق خانواده و دوستان فعالیت خود راجدی تر دنبال کنم.

خدادی خاطرنشان کرد: از مسئولان تقاضا دارم از هنرمندانی که سرودهای آیینی  و ارزشی را در این مرزو بوم می خوانند حمایت کنند تا آن ها نیز بتوانند به رشد خود ادامه دهند.

این خواننده حماسی با بیان اینکه قطعاتی که تا به امروز خوانده ام ۵ ترک آلبوم پاپ به صورت تک آهنگ با مجوز شرکت هفت آفرنگ بوده است، گفت: این قطعات با آهنگسازی و تنطیم حسین فتعلی بیگی به نام "هرجا که باشم" و "دل من عاشق تو" ، "حس بین ما و تورو ازدست دادم" و "برو لطف خدا" بوده است.

وی افزود: دو آهنگ مناسبتی هم یکی به نام "یادگار شهید" ویژه مادران شهدا گمنام دفاع مقدس با تنظیم پیمان حاجی زاده و "عموعباس" ویژه ماه محرم به صورت مداحی خوانده ام.

این خواننده حماسی تصریح کرد:دوکار مناسبتی دیگر برای شهدای سلامت امروزی  ویژه پرستاران و پزشکان کادر درمانی ساخته شده و یک آهنگ مناسبتی به نام "یا امام رضا" با تنظیم احسان جمالی قرار است از شبکه مازندران پخش شود.

وی افزود: در نظر دارم آهنگی به نام "چشام پر از اشکه" را نیز برای مادران سالمند بهزیستی به صورت ویدیویی  با تهیه کنندگی و تدوین امیر ساور بسازم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خواننده موسیقی حماسی خواننده حماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تاکید کرد و گفت: آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بعدازظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ از مجموعه تاریخی‌فرهنگی سعدالسلطنه قزوین بازدید کرد و در جریان این بازدید با هنرمندان فعال دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از سرای سعدالسلطنه بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تأکید و اظهار کرد: در همین راستا آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

خسروپناه اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد، زنده نگه داشتن هنرهای بومی بسیار حائز اهمیت است و بهترین راهکار برای تحقق این مهم آموزش این هنرها به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه احیا، مرمت، بازسازی و بهره‌برداری از مجموعه کاروان‌سرای درون‌شهری سعدالسلطنه اقدام به‌جایی بوده است، تصریح کرد: توجه به ارزش‌های فرهنگی‌اجتماعی همزمان با تلاش برای توسعه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 747287

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی