Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران  با حضور  مسوول موسسه خدمات پزشکی بسیجیان کشور، فرماند سپاه فتح استان  و دیگر مسوول شهرستانی  افتتاح شد.

 در این آیین سردار حمید خرمدل باگرامی داشت یاد و خاطره  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد:  هفته دفاع  مقدس  یادآور حماسه آفرینی ها و عزت بخشی های مداومی است  که در این چهل سال از آن مقطع تا کنون خداوند ارزانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح رسمی درمانگاه بسیج شهرستان گچساران هستیم، گفت: در مجموعه سپاه هیچ گونه خط کشی در زمینه ارائه خدمات وجود ندارد و برای خودمان نیز ترسیم نمی کنیم چرا که باور داریم و راهبرد اصلی ماست که هرجا مردم نیازی داشته باشند و هرجا دولتمردان ما و دیگرمجموعه های نیاز باشد ،سپاه و بسیج خود را موظف می داند در آن عرصه ها ورود کند و کمک کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هر کجا که جامعه نیاز پیدا کند بسیج این  رسالت و وظیفه را دارند  که به آن مقوله ورود کند.

خرمدل با اشاره به اینکه امروز در استان علی رغم همه محدودیت ها و عقب ماندگی های تاریخی که وجود دارد ،هم در حوزه دولت، مجوعه های امدادی و نیز در مجموعه سپاه اقدامات خوب و ارزشمندی صورت گرفته است.

وی  با بیان اینکه در مجموعه امدادرسانی و خدماتی اقدامات خوبی صورت گرفته است، اذعان کرد: خوشبختانه در استان یک مرکز جراحی محدود پیشرفته راه‌اندازی شده که با توجه به عقب ماندگی هایی که در این حوزه دا شتیم امروز بخش عمده ای از نیروهای مسلح استان و نیز خدماتی که در اختیار مردم قرار می دهد، باعث افتخار ماست.

وی با اشاره به اینکه یک مرکز درمانی بسیج در مرکز استان راه‌اندازی  شده اسـت، افزود: در مرکز  استان  اولین درمانگاه بسیج و امروز  دومین مرکز درمانی بسیج در گچساران و سومین درمانگاه در بهمئی کلنگ زنی و در دهدشت و‌مادوان یاسوج   این پروژه در دست اقدام است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  سپاه خود را نمی تواند نسبت به مسائل مردم بی تفاوت بداند.

  خرمدل تصریح کرد:توسعه خدمات درمانی وظیفه ماست و همین بسیج جامعه پزشکی اقدامات خوب و ارزشمندی ر ا در مناطق محروم انجام داده است.

 وی ادامه داد:  عده ای از رزمندگان و فرماندهان بهداری زمان جنگ با مدیریت ((سردار صفوی))۱۸سال پیش موسسه ای به نام امدادگران عاشورا راه اندازی کردند که رسالتش هم خدمات رسانی به بیماران صعب العلاج و سرطانی است.

 خرمدل تصریح کرد: هم اکنون بیش از دو هزاربیمار سرطان و صعب العلاج در استان شناسایی شده‌اند که اغلب هم دچار مشکلات مالی هستند و خانواده ای وجود دارد که ۵نفرشان بیمار سرطانی هستند و در حال حاضر بسیج سازندگی مشغول ساخت خانه برای برخی از خانوارهای نیازمند است.

 وی با اشاره به اینکه سپاه علی رغم اینکه وظیفه امنیت را دارد اما خدمت به مردم را رسالت ذاتی خود می داند، گفت:درمانگاه بسیج یک مجموعه موفق بوده و خدمات خوبی به آحاد مردم ارائه می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  ابراز کرد: امروز درمانگاه بسیج در سطح استان خدمات شایسته ای انجام داده است  که در  زمینه بیمه تکمیلی بسیجیان یک هزار و 344 نفر، بیمه عمر و حوادث  ۹۶۰ نفر،  تامین اجتماعی ۴۹نفر و کارت اخذ خدمات به 2 هزار 100 نفر خدمات ارائه داده می‌شود.

 خرمدل با بیان اینکه  همچنین به زوج های نابارور که قریب بر ۴۰۰نفر هستند به این افراد کمک شده است، خاطرنشان کرد: در طرح رمضان درمان رایگان بسیجیان و رزمندگان به تعداد ۱۵۰۰نفر را تحت پوشش قرار داده است.

خرم دل گفت:تلاش داریم که با توسعه درمانگاه ها و امکانات خدمات بیشتری را به مردم عرضه داریم و بخشی از آلام مردم و بیماران در مناطق کم برخوردار را تسکین دهیم.

وی  خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در احداث این مجموعه در شهرستان گچساران همت کردند قدرانی و تشکر می کنم و از عزیزانی که از مرکز کشور هم در این برنامه حضور دارند نیز درخواست می کنم که استان ما را نیز ویژه تر ببینند و تلاش داشته باشیم که همه شهرستان های استان چنین مراکز درمانی هم داشته باشند.

انتهای پیام/82031
 

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه کهگیلویه و بویراحمد درمان درمانگاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی دولت برای اجرای سد آبریز ابراز نگرانی کرد و گفت: بی توجهی به مطالبه مردم پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌نصیر حسینی در اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: واقعیت امر دولت‌های مختلف نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن 10 درصد آب‌های سطحی کشور بی‌مهری می‌کنند که انتظار می‌رود دولت سیزدهم نسبت به این مهم نگاه ویژه و خاصی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه  ما یکی از استان‌هایی هستیم که منابع آب فراوانی داریم، اما متاسفانه به درستی از این منابع برای استان استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: برخی سدهای احداث شده در محدوده جغرافیایی استان آورده‌ای برای مردم استان ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: موضوع اجرای سد آبریز را بارها در حضور مسئولان کشوری طرح کردیم ولی طرح این مطالبه مردم بعد از دوساعت به کلی به فراموش سپرده شد، ولی واقعیت امر در صورت بی‌توجهی دولت سیزدهم این مطالبه مردم را به اطلاع دفتر مقام معظم رهبری خواهیم رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 500 هزار بشکه نفت روزانه در این استان برداشت می‌شود، ولی هنوز از محرومیت رنج می‌برد و واقعیت امر ما ثروتمند هستیم اما اجازه نمی‌دهند از جیب خودمان پول برداریم.

سید‌علی احمدزاده تاکید کرد: اجرای سد آبریز به عنوان به یک آرزوی بر دل مانده و پتروشیمی چرام دو مطالبه مردم استان از رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد