Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر برای ناینگولان، هافبک بلژیکی خود حداقل 15 میلیون یورو می خواهد.

کوادوو آساموا امید خود برای ماندن در اینتر را از دست نداده اما آنتونیو کونته او را نمی خواهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، کوادوو آساموا می خواهد در اینتر باقی بماند و امید خود را برای متقاعد کردن آنتونیو کونته از دست نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ایده سرمربی ایتالیایی مشخص است و جایی در تیم برای این مدافع غنایی نیست. قرارداد مدافع سابق یوونتوس تا ژوئن 2021 اعتبار دارد (با دستمزد 3 میلیون یورویی) و نراتزوری می خواهد در نقل و انتقالات سال جاری او را به فروش برساند. پیشنهاداتی از دو تیم که نامشان مشخص نیست و فقط یکی از آنها ایتالیایی است برای آساموا وجود دارد اما بنا به دلیلی که گفته شد مدیر برنامه های او در حال حاضر به این دو پیشنهاد پاسخی نداده است.

اصرار کالیاری برای جذب ناینگولان

با آمدن آرتورو ویدال به اینتر، راجا ناینگولان به خروج نزدیک تر شده اما اینتر تحت هر شرایطی حاضر نیست هافبک بلژیکی را از دست بدهد. نراتزوری در حال حاضر فقط می خواهد ناینگولان را به صورت دائمی و با مبلغ حداقل 15 میلیون یورو به فروش برساند اما کالیاری به دنبال این است انتقال را به صورت قرضی و با حق خرید اختیاری که حتی می تواند در شرایطی به حق خرید اجباری تبدیل شود نهایی کند. روسوبلو همچنان برای جذب ناینگولان اصرار دارد و باید دید او از اینتر جدا می شود یا نه.

همچنین بخوانید:

احتمال فسخ قرارداد آساموا با نراتزوری اوزه بیو دی فرانچسکو: جذب ناینگولان را ارزیابی می کنیم راجا ناینگولان دیگر در لیست بازیکنان مازاد اینتر نیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده است.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۳۳ شهید و ۵۷ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۶۸ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۶۵ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093998

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است