Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس جمهوری می‌گوید حضور رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بستگی به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

قدس آنلاین: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به وضعیت سرپرستی وزارت صمت اظهار داشت: بخش‌های قابل توجهی از موضوعاتی که به کالاهای اساسی و نیازمندی‌های مردم در بخش تولید، صنعت، معدن به ویژه در سال جهش تولید که رهبر انقلاب اسلامی نامگذاری کرده‌اند، مربوط می‌شود، توسط وزارت صمت امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: قطعا رای بالا به علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می‌تواند وی را در انجام وظایفش دلگرم‌تر کند و از عهده مشکلاتی که حل آنها بستگی و وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است، فراهم شود.

امیری در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت اظهارداشت: حضور رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی بستگی به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

وی ادامه داد: اگر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بر حضور رییس‌جمهوری در جلسه رای اعتماد باشد ایشان شرکت می‌کنند و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا نظر دیگری داشته باشد، رییس جمهوری مقید است که از مصوبات ستاد تبعیت کند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر امکان حضور رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: اینکه رییس جمهوری در این جلسه به صورت ویدیو کنفرانس شرکت کنند بستگی به توافق ما با مجلس شورای اسلامی دارد.

امیری خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم از جهت شرکت رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد به شکل ویدئوکنفرانس مشکلی وجود داشته باشد اما این موضوع بستگی به توافق دولت و مجلس شورای اسلامی دارد.  اما برای حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، رییس جمهوری تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جلسه رای اعتماد به رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا معاون پارلمانی رییس جمهوری ستاد ملی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی