Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر درگیر لیگ قهرمانان آسیا است اما مدیران باشگاه در تهران مانده اند تا وضعیت این تیم را سر و سامان بدهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر درگیر مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند اما مدیران باشگاه در تهران پیگیر مشکلات باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند خبر کوتاه از پرسپولیس

پرسپولیس طی صحبت های پیشکسوتان و هواداران باشگاه در پست دفاع راست و مهاجم دارای ضعف است از همین رو باشگاه به سازمان لیگ نامه زده که سهمیه های لیگ برتری باشگاه ها را افزایش بدهد چون سهمیه لیگ برتری باشگاه تمام شده است.

از طرف دیگر چند دفاع راست و مهاجم لیگ یکی و یک مهاجم دورگه ایرانی به باشگاه معرفی شده اند و پس از لیگ قهرمانان آسیا و نظر نهایی یحیی گل محمدی ،وضعیت آن ها مشخص خواهد شد.

مدیران پرسپولیس که باید پول برانکو را در دو سه هفته آینده به طور کامل پرداخت کنند در چند روز گذشته جلساتی را با یک اسپانسر بزرگ برگزار کرده اند و این اسپانسر که طی روز های آینده معرفی می شود ، قول داده که بخش اعظمی از طلب برانکو را بدهد.

سرخپوشان که در چند روز گذشته حدود هفت میلیارد و پانصد میلیون هم از کارگزار دریافت کردند قرار است که حدود چهار میلیارد از این پول را به یورو تبدیل کنند تا بقیه پول برانکو هم حاضر شود. و باقیمانده آن را هم به بازیکنان پرداخت کنند تا دریافتی های آن ها به بالای ۹۰ درصد برسد.

همچنین سرخپوشان قصد دارند تا با نامه نگاری به ای اف سی نحوه دریافت پاداش های مسابقات آسیایی را هم جویا شوند تا در موعد مقرر بتوانند از آن استفاده کنند.

در مورد محمد نادری هم ، شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه کورتریک بلژیک امسال برای قرض دادن نادری مبلغی را از پرسپولیس درخواست نکرده و تمدید قرارداد را منوط به توافق با خود محمد نادری کرده است. البته که باشگاه های دیگری هم برای جذب نادری اقدام کرده اند اما هم نادری و هم بلژیکی ها اولویت را برای باشگاه پرسپولیس قرار داده اند. تکلیف این بازیکن هم پس از لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد و احتمالا نادری در پرسپولیس ماندگار خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا اخبار پرسپولیس برانکو ایوانکویچ لیگ آزادگان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید