Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:58:38 GMT

محموله 100 هزاردلاری سعادتمند توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۵۹۱۰

محموله 100 هزاردلاری سعادتمند توقیف شد

مدیرعامل استقلال قصد داشت 100 هزار پول نقد را همراه خود به قطر ببرد اما در فرودگاه امام خمینی(ره) جلوی او را گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال شب گذشته بعد از پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم استقلال عازم قطر شد تا قبل از بازی با الاهلی درآخرین مسابقه دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا کنار تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که پیش از این وعده پاداش ویژه در صورت برد مقابل الاهلی عربستان و صعود به دور بعدی را به کادرفنی و بازیکنان داده بود اما یک اقدام عجیب انجام داد که باعث شد در فرودگاه به مشکل بخورد.


سعادتمند قصد داشت پاداشی که وعده اش را داده بود به صورت نقدی به قطر ببرد و در صورت برد مقابل الاهلی به اعضای تیم پرداخت کند. به همین خاطر 100 هزار دلار پول نقد را همراه خود کرد که همراه داشتن این مبلغ هنگفت در فرودگاه امام خمینی(ره) برای مدیرعامل استقلال دردسرساز شد. او که به احتساب دلار 27 هزار تومانی حدود دو میلیارد و 700 میلیون تومان پول نقد همراه خودش داشت، در فرودگاه از سوی ماموران متوقف شد. ظاهرا پس از بازجویی از سعادتمند و مشخص شده هدف او 50 هزار دلار این پول توقیف شد، 15 هزار دلار به سعادتمند پس داده شده و 35 هزار دلار آن به باشگاه بازگردانده می‌شود.
در این خصوص گفته می‌شود با توجه به اینکه پرونده در فرودگاه امام خمینی (ره) باید مورد بررسی بیشتر قرار می‌گرفت، قیم معاون امور بین الملل استقلال به عنوان نماینده باشگاه نگه داشته شده و او تا حوالی بامداد در فرودگاه حضور داشته است. به همین خاطر معاون باشگاه استقلال باید به دادسرا برود. همچنین گفته می‌شود سعادتمند نیز پس از بازگشت از قطر باید توضیحات لازم را در این باره به مراجع قانونی ارائه کند.


طبق قوانین رسمی کشور خروج ارز برای هر نفر حتی در موارد خاص هم بیشتر از 5 هزار دلار امکان پذیر نیست و با توجه به اینکه دکتر نوروزی و یکی از همراهان سعادتمند همراه او بودند آنها توانستند 15 هزار دلار همراه خود به قطر ببرند. هر فردی بخواهد بیشتر از 5 هزار دلار از کشور خارج کند، باید مجوز قانونی بگیرد.

استقلال تهران احمد سعادتمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان