Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد حسینی روز چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از یک مرکز ویژه یادگیری در سبزوار افزود: هم اکنون ۷۵۱ مرکز ویژه یادگیری در کشور وجود دارد که در این مراکز خدمات حرفه‌ای به این دانش‌آموزان ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: خراسان رضوی با بهره مندی از ۷۰ مرکز برای دانش‌آموزان دارای مشکلات ویژه یادگیری بیشترین تعداد این مراکز را در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در این مراکز ویژه، خدمات حرفه‌ای به دانش‌آموزان عادی که در یکی از مسائل خواندن، نوشتن، ریاضی، علوم و حافظه کوتاه مدت مشکلاتی دارند ارائه می‌شود.
وی افزود: ارائه خدمات حرفه‌ای به هنگام و در زمان طلایی بوسیله مربیان متخصص به دانش‌آموزان دارای مشکلات ویژه یادگیری سبب می‌شود آنها پس از مدتی همچون سایر دانش‌آموزان به صورت عادی ادامه تحصیل دهند.
حسینی ادامه داد: پوشش تحصیلی دانش‌آموزان استثنایی کشور از ابتدای تاسیس این سازمان در سال ۱۳۷۰ تاکنون ۱۸ برابر افزایش یافته است.
با بهره برداری از یک مرکز ویژه یادگیری در شهر سبزوار با هزینه ۳۵ میلیارد ریال تعداد این مراکز در این شهرستان به سه مرکز افزایش یافت.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مدارس سبزوار مدارس استثنایی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سبزوار مدارس استثنایی دانش آموزان مدارس سبزوار مدارس استثنایی دانش آموزان اخبار کنکور ویژه یادگیری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم