Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:42:54 GMT

پوشش رسانه ملی در لرستان افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۰۷۳

پوشش رسانه ملی در لرستان افزایش می یابد

خادمی گفت:با انعقاد تفاهم نامه ای با معاون توسعه ارتباطات و فناوری رسانه ملی خبر از پوشش صد درصدی استان از نظر پوشش رسانه ملی و فراهم آوردن فرصت برابر در همه نقاط لرستان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(2 مهر) در جلسه انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تشکر از معاون توسعه ارتباطات و فن آوری رسانه ملی و هیات همراه، اظهار داشت: حال حاضر ۹۶ درصد استان تحت پوشش شبکه استانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان افزود: این حق مردم است که در تمامی نقاط استان دسترسی مطلوب به برنامه های صدا و سیما را فراهم کنیم. 

 

وی بیان کرد: امروز  تفاهم نامه ای در همین  راستا بین صدا و سیما و استانداری لرستان امضا شده است که ظرف دو سال آینده تمام نقاط کور استان تحت پوشش شبکه ملی قرار گیرند. 

 

خادمی اذعان داشت: این تفاهم نامه حدود ۲۴ میلیارد تومان هزینه دارد که بخشی از آن توسط استان و بخشی دیگر توسط صدا و سیمای مرکز تامین خواهد شد.

 

وی با تبیین اهمیت  موضوع به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا و روی آوردن مردم به آموزش های از راه دور ابراز کرد:  از این نظر موضوع برجسته تر شده و بیشتر مورد تاکید و پیگیری خواهد بود.  

خادمی اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه، تجهیزات و امکانات لازم در استان لرستان بروز رسانی و مستقر شده تا مردم بتوانند عادلانه از این فرصت ملی برخوردار شوند. 

 

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما امروزه از یک رسانه خبری و اطلاع رسانی فراتر رفته و نقش مهم تری را در آگاهی بخشی مردم در حوزه های اقتصادی،فرهنگی، هنری و دینی ارائه می دهد و در واقع به یک دانشگاه فرهنگی تبدیل شده است. 

 

استاندارلرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار درصد از مردم لرستان از این فرصت بی بهره اند و به آن دسترسی ندارند، گفت: این تعداد مشتمل بر ۲۰ هزار خانوار و حدود ۸۵ هزار نفر می شود که سعی می‌کنیم در اسرع وقت پوشش مناسب را برای این عزیزان فراهم کنیم.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: استانداری لرستان پوشش رسانه ای تفاهم نامه تفاهم نامه رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد