Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:57:23 GMT

مربی سپاهان: دیدار با شاگردان «ژاوی» دشوار است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۰۷۸

مربی سپاهان: دیدار با شاگردان «ژاوی» دشوار است

به گزارش ایرنا؛ «مجتبی توتونی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و السد که فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: دیداری مشکلی داریم و با تیمی بازی می‌کنیم که سرشار از بازیکنان مستعد قطری، اروپایی و آمریکای لاتین است.

وی افزود: این تیم سرمایه گذاری خوبی در فوتبال آسیا انجام داده و از مربی بسیار شایسته و با دانشی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این‌ها نشان دهنده این است که بازی سختی خواهد بود ولی ما با بازیکنان خوب و شایسته‌ای که داریم مطمئنا برای السد بازی را سخت خواهیم کرد.

توتونی در خصوص گروه سختی که تیمش در آن قرار داشت، افزود: در همان ابتدای قرعه کشی مشخص بود که گروه بسیار سختی برای هر چهار تیم است. چهار تیم قدرتمند آسیا در آن حضور دارند و صعود از گروه برای هر تیمی کار مشکلی بود.

وی در خصوص شرایط تیمش که شانس صعود را از دست داده است، توضیح داد: نام لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌ها ایجاد انگیزه می‌کند. باید از حیثیت باشگاه، شهر و کشورمان باید دفاع کنیم. در یک ماه آینده لیگ ایران شروع می‌شود و این یک بازی فوق‌العاده برای آماده‌سازی بهتر تیم جهت حضور در لیگ برتر است تا با قدرت بیشتری در آن حضور پیدا کنیم.

توتونی در مورد مشکل گلزنی تیمش، اظهار داشت:‌ خودمان به مشکل گلزنی واقف هستیم. در زدن ضربات آخر دچار مشکل هستیم که قطعا قابل حل شدن است و با تمرین و ممارست بیشتر آن را در تیم خودمان حل خواهیم کرد.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان ژاوی هرناندز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان ژاوی هرناندز لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان ژاوی هرناندز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)