Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، در راستای اهداف استراتژیک گروه سایپا مبنی بر تولید انبوه محصول تیبا در سال جاری و برابر با برنامه افزایش تولید خانواده اکسل تیبا در مگاموتور، طراحی و خطوط مونتاژ اکسل شامل خط اول مونتاژ اکسل جلو و خط سوم مونتاژ اکسل عقب پراید به تیبا با کمترین هزینه راه اندازی و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس و همزمان با اجرای این پروژه، ارتقاء و تجهیز خطوط مونتاژ نیز در برنامه قرار گرفت و پرس‌های اکسل جلو مجهز به لودسل و HMI جهت ثبت و نمایش نمودار، گراف شد و در خط اکسل عقب نیز فیسکچر‌هایی با قابلیت مونتاژپذیری آسان‌تر در جهت راحتی کارکرد اپراتور ساخته شد.

در این مراسم علی شیخ زاده قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، گفت: مگاموتور تولید کننده قوای محرکه و قلب تپنده محصولات گروه خودروسازی سایپا است و نقش کلیدی را در استراتژی گروه دارد.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌هایی که در مگاموتور سایپا در رابطه با توسعه محصولات از جمله خانواده محصول تیبا و خانواده شاهین در حال انجام است، به نحوی است که خط دوم مونتاژ موتور و سرسیلندر محصول تیبا و خطوط مونتاژ اکسل تیبا با حداقل هزینه‌ها راه اندازی شده است.

قایم مقام مدیرعامل در امور تولید، کیفیت و توسعه محصول با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد گروه به صورت ویژه پیگیر برنامه‌های توسعه‌ای و تولید قوای محرکه است گفت: مگاموتور تا دو سال آینده باید صاحب خانواده موتور خاص خودش باشد و گروه خودروسازی سایپا، از موتور و گیربکس نسل جدید در محصولات جدید خود استفاده کند و همه اقدامات در این خصوص شروع شده است.

گفتنی است پروژه طراحی، ساخت، نصب تجهیزات و راه اندازی خطوط مونتاژ و تولید مجموعه اکسل جلو و عقب تیبا با توان تولید همزمان مجموعه اکسل برای هردو محصول X۱۰۰ و X۲۰۰ و با ظرفیت تولید ۹۰۰ ست در روز ضمن افزایش توان علمی و تخصصی مگاموتور، صرفه جویی مالی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را به همراه داشته است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سایپا اخبار سایپا خطوط مونتاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اگر ترمز خودرو برید این گونه متوقفش کنید (فیلم) سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم) بهترین و عجیب ترین پارکی که در عمرتان دیده اید (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی