Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:17:03 GMT

رشد ۸ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۲۵۶

رشد ۸ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر امور بهره برداری انتقال نیروی برق ناحیه کهگیلویه و بویراحمد از رشد مصرف هشت درصدی مصرف برق در ساعات اوج بار (پیک بار) این استان خبر داد.

"مسعود رضازاده" در نشست گزارش عملکرد پایش های رله های فرکانسی شش ماهه سال جاری در یاسوج افزود: بنا به دلایل متعددی میزان مصرف برق در ساعات اوج بار امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد رشد هشت درصدی داشته که برای گذر از ساعات اوج بار، تلاش های فراوانی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تلاش کردیم در ساعات اوج بار، شبکه های انتقال و توزیع دچار مشکل خاصی نشود، اظهار کرد: تیم های عملیاتی و اتفاقاتی واحد بهره برداری حوزه انتقال به طور شبانه روزی آماده همکاری با مشترکین برق در استان بودند.
مدیر امور بهره برداری انتقال نیروی برق ناحیه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان مصرف برق در ساعات اوج بار سال گذشته ۴۲۵ مگاوات بود که به دلیل تغییر الگوی مصرف مشترکین، این میزان در سال جاری به ۴۵۹ و ۲ دهم مگاوات مصرف افزایش پیدا کرد.
رضازاده با سخت خواندن تامین برق در برخی شرایط گرمای زودرس امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ۷۹ فیدر در حوزه انتقال استان وجود دارد که ۵۳ فیدر آن هم اکنون بارگیری می شود.
وی تعداد فیدرهای کنونی ایستگاه های فوق توزیع در استان کهگیلویه و بویراحمد را کافی ارزیابی کرد و ادامه داد: در حال برنامه ریزی برای تامین برق پایدار در فصل سرد امسال هستیم.
همچنین، "جابر افشون" معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از همکاری مدیران و مجموعه پرسنل حوزه انتقال در این استان با مجموعه شرکت توزیع نیروی برق، عنوان کرد: با وجود این همکاری های تعاملی است که می توانیم با رعایت تمامی اصول فنی از شرایط سخت تابستانی و تامین برق پایدار عبور کنیم.
وی شرایط تامین برق پایدار در تابستان زودرس آن هم در شرایط خاص کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد را موفقیت آمیز خواند و بیان کرد: بیش از ۲۶۵ هزار اشتراک برق در مناطق مختلف استان وجود دارد که طول یکی از فیدرهای برق رسان به مشترکین به بیش از ۶۰۰ کیلومتر آن هم در مناطق کوهستانی می رسد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط خاص جغرافیایی آن در زمان حوادث طبیعی با مشکلات متعددی در حوزه تامین خدمات مواجه بوده که باید برای تامین برق پایدار در فصل سرد از هم اکنون برنامه های لازم صورت گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پيك مصرف برق كهگيلويه و بويراحمد استانی اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت توزیع نیروی برق تامین برق پایدار ساعات اوج بار بهره برداری مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب و تنوع زیستی و اقلیمی مقصد مناسبی برای گردشگران است

وی بیان داشت: بوم گردی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و این استان نیز دارای مناطق مختلف و اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی است.

طالبی پور اظهار داشت: در مناطق گرمسیری و سردسیری استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها، آبشار یاسوج، آبشار یاسوج، آبشار کمردوغ، جاذبه‌های گردشگری شهر سی سخت مانند کوه‌گل، چشمه میشی، غار ده‌شیخ، بافت تاریخی دهدشت، چشمه بلقیس چرام، دست نوشته‌های تنگ سولک بهمئی و شلال‌دون باشت است.

وی امام زادگان تاریخی همچون امامزادگان سید محمد کهگیلویه، امام زاده علی (ع) چرام و بی بی حکیمه گچساران را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان عنوان کرد.

طالبی پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد، ۳۲۰ جاذبه طبیعی دارد که می‌توان با جذب بیشتر گردشگر، در این مناطق گردشگری، اشتغالزایی ایجاد و توسعه اقتصادی را میسر کرد.

کد خبر 6092075

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد