Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان اولروم مهاجم آفریقایی مشکی‌های مشهدی که روزگاری در ابومسلم خاطرات ماندگاری را برای هواداران فوتبال مشهد از خود برجا گذاشت، این روز‌ها در نیجریه زندگی می‌کند. او در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی حرف‌های جالبی را به‌زبان آورد.

اولروم که گویا از نابودی ابومسلم و ازبین‌رفتن نام این تیم بی‌خبر بود، بعد از اطلاع از این مسئله گفت: هر طور شده قول می‌دهم به مشهد بیایم و این تیم را دوباره راه بیندازم؛ می‌روم هر کجا که لازم باشد التماس می‌کنم که خاطرات من را دوباره به‌من برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پسرم سورنا، کاپیتان تیم نوجوانان پرسپولیس است و با مادرش در تهران زندگی می‌کند. قرار است به‌زودی به لندن سفر کنم و مدرک مربیگری‌ام را بگیرم. بعد از آن به ایران می‌آیم تا ابومسلم را از نو بسازم و احیا کنم. واقعا متأسفم که تیم ریشه‌دار و مردمی ابومسلم باید منحل شود!

وی با اشاره به سرنوشت سایر خارجی‌های آن زمان ابومسلم گفت: ایوان پتروویچ در کشور خودش مربیگری می‌کند و جان نگودی هم در کشورش کارخانه‌دار شده است؛ فرانک آتسو هم در توگو به کار مربیگری مشغول است.

اولروم در این ارتباط زنده اینستاگرامی تأکید کرد که بعد از شنیدن خبر نابودی ابومسلم حالا انگیزه دارد تا به ایران بیاید و با کمک دوستانش دوباره ابومسلم را احیا کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: ابومسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

مهدی مهدوی به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهداب، مهدی مهدوی که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود، به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

بدین‌ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از ۲۵ سال به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد تا وارد دنیای مربیگری شود.

مهدوی از نسل طلایی والیبال ایران و هم‌بازی بازیکنانی چون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور است که افتخارات زیادی را برای والیبال ایران کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا