Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@02:34:39 GMT

سیدجلال: باید بازی با الدحیل را فراموش کنیم

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۸۷۶

سیدجلال: باید بازی با الدحیل را فراموش کنیم

رویداد۲۴ سیدجلال حسینی یک کاپیتان معمولی نیست. پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر کشورمان یک حرفه‌ای به تمام معناست که همواره منطقی فکر می‌کند و حرف می‌زند. پرسپولیس در حالی بازی با الدحیل را باخت که اغلب هواداران و حتی اعضای این تیم نسبت به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بخشیده شدن مهدی بن‌عطیه یا سوت‌های پراشتباه داور سریلانکایی اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان اول پرسپولیس، اما از زاویه دیگری به این ماجرا نگاه می‌کند که در نوع خود جالب و قابل تأمل است.

حیف شد! الدحیل تیمی نبود که بتواند پرسپولیس را ببرد!
الدحیل تیمی پرستاره و قهرمان قطر است. این تیم حتی مدعی قهرمانی آسیاست و تیم ضعیفی نیست.

منظورمان در طول بازی با پرسپولیس بود. الدحیل آن تیم خطرناکی نبود که می‌گفتند و روی یک پنالتی مشکوک برنده شد!
فوتبال همین است. در رقابت‌هایی که در این سطح برگزار می‌شود ممکن است نتیجه بازی را یک ضربه پنالتی مشخص کند.
بیشتر بخوانید: سرمربی الشارجه: باید از کوچکترین فرصت مقابل پرسپولیس استفاده کنیماما اغلب پرسپولیسی‌ها نسبت به بخشیده شدن کارت قرمز مهدی بن‌عطیه اعتراض کردند.
بله، شاید عکس این موضوع بود و یکی از ما بازیکنان پرسپولیس کارت قرمز می‌گرفت محال بود جلوی الدحیل بخشیده شود، اما الان چه باید کرد؟ بازی با الدحیل قطر تمام شده و باید آن را چال و فراموش کرد. ما پنج‌شنبه بازی مهم‌تری با الشارجه داریم که واقعاً بازی مرگ و زندگی است. باید فقط روی این بازی تمرکز کنیم.

به نکته جالبی اشاره کردی، ولی پرسش اینجاست که بقیه بازیکنان هم این‌جوری فکر می‌کنند؟
باید این تفکر را داشته باشیم. بازی با الدحیل تمام شد و به تاریخ پیوست. نتیجه آن هم دیگر عوض نخواهد شد، بنابراین باید به فکر بازی بعدی باشیم.

الشارجه هم نشان داده خط حمله خطرناکی دارد.
بله، تیم فوق العاده خوبی است که همین الدحیل را برده و به التعاون ۶ گل زده است، اما ما هم پرسپولیس هستیم. باید جلوی این تیم اماراتی خیلی چیز‌ها را ثابت کنیم. بچه‌ها باید به خود آمده و در دیدار با الشارجه دل هواداران را با یک پیروزی شیرین و صعود به مرحله بعد شاد کنند. این یک هدف برای همه ماست. منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بازی با الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بازیکنی که فراموش شده بود

به گزارش خبرنگار مهر، تنها ۵ هفته تا پایان فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر زمان باقی است و برخی از تیم‌ها برای قهرمانی و برخی دیگر برای بقا تلاش می‌کنند. تیم فوتبال هوادار در این فصل نوسانات زیادی داشته و با گذشته ۲۵ هفته با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و همچنان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.

هوادار در ابتدای فصل با محمود فکری کار خود را آغاز کرد اما این مربی نتوانست انتظارات مدیران این باشگاه را برآورده سازد و پس از شکست سنگین ۵ بر صفر برابر سپاهان در هفته سیزدهم، فکری از هدایت هوادار کنار رفت و مسعود شجاعی در اولین چالش رسمی خود به عنوان سرمربی، هدایت تیم سابق خود را عهده دار شد.

هوادار با حضور شجاعی توانست نتایج به مراتب بهتری را نسبت به نیم فصل اول کسب کند و یکی از عواملی که در امتیاز گیری تیم شجاعی نقش داشته، درخشش داریوش شجاعیان هافبک باسابقه بنفش‌پوشان است.

شجاعیان که سابقه حضور در استقلال تهران را دارد پس از جدایی از جمع آبی‌پوشان راهی تیم هوادار شد اما در فصل‌های اخیر نتوانسته بود کیفیت همیشگی خود را نشان دهد. شجاعیان از زمان حضور شجاعی روی نیمکت هوادار در اکثر دیدارها به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین می‌شود و در ۵ دیدار اخیر تیمش توانسته آمار بسیار خوب ۵ گل در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را از خود به جای بگذارد.

او در حال حاضر و با به ثمر رساندن ۶ گل بهترین آمار را در بین سایر هم تیمی‌های خود دارد و کادر فنی هوادار امیدوار است تا این بازیکن روند رو به رشد خود را در ۵ دیدار باقی مانده تا پایان لیگ برتر حفظ کند.

همچنین شجاعیان نسبت به دقایقی که در زمین بازی حضور داشته توانسته هر ۲۱۶ دقیقه یکبار برای هوادار گلزنی کند؛ او همچنین تا به اینجای مسابقات، دو پاس گل نیز برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است. تیم فوتبال هوادار در هفته بیست و ششم باید روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی رو در روی ملوان قرار گیرد که این بازی مصاف دشواری برای شاگردان شجاعی محسوب می‌شود.

کد خبر 6096159

دیگر خبرها

  • داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است