Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار گودرزی گفت: مردم به مرزهای چهارگانه مراجعه نکنند؛چرا که کشور عراق پذیرای زائران نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه زائران به مرز‌های چهارگانه خسروی، مهران، شلمچه و چذابه مراجعه نکنند، گفت: مرزبانان مسوول رعایت قوانین و پروتکل‌های مرزی با کشور همسایه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار" نماینده، ولی فقیه در استان ایلام با تشریح خلاصه‌ای از اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی مرزداران، گفت: تامین نظم و امنیت مناطق مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان، از وظایف مهم مرزبانی در مرز‌های کشور است و بحمدالله این اقدام به نحو شایسته‌ای توسط مرزبانان حاصل شده است.

وی افزود: در راستای تامین امنیت و ایجاد ثبات در منطقه، فرماندهی مرزبانی ناجا اقدام به هوشمند سازی و ارتقاء تجهیزات الکترونیکی به منظور انسداد هر چه بهتر نوار مرزی کرده و امید است با تامل هر چه بیشتر و بهتر خیرین امنیت ساز مسوولان و مدیران نهاد‌های دولتی پای کار بیایند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی نیروی انتظامی آمادگی لازم را دارد تا با تعامل و همکاری مسوولان و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و... در ارتقاء امنیت مرز‌های استان ایلام گام‌های مؤثری بردارد.

سردار گودرزی با بیان اینکه مرز مهران برای مراجعه زائران اربعین بسته است، گفت: مردم فهیم، ولایی و مکتبی ایران اسلامی برای اربعین سرور سالار شهیدان، نباید به مرز‌های چهارگانه کشور مراجعه کنند چرا که کشور عراق پذیرای زائران گرامی در مرز‌های خود نیست.

وی با تأکید بر اینکه مرزبانان مسئول رعایت قوانین و پروتکل‌های مرزی با کشور همسایه هستند، خاطرنشان کرد: ان شاء الله که عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در شهر‌ها و منازل خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عزاداری بپردازند و مصوبات ستاد کرونا و ستاد اربعین کشور را جدی بگیریند و از حضور در مرز‌های چهارگانه کشور اجتناب کنند.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار" نیز در ادامه با تقدیر و اظهار خرسندی از زحمات و فعالیت مرزبانان، گفت: مدیریت اعتقادی بوده و ذاتی نیست اگر حسینی وار باشد سعادت دنیا و آخرت را تامین می‌کند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام افزود: بخشی از وضعیت امنیتی جامعه را مرهون زحمات و تلاش‌های عظیم مرزبانان در نقطه صفر مرزی می‌دانم و ضمن تقدیر از این عزیزان موفقیت بیش از پیش آنان را از خداوند متعال خواهانم.

وی با بیان اینکه زائران با رعایت قوانین و مقررات مرزی به مرز‌ها مراجعه نکنند، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، کشور عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارد بنابراین زائران باید از حضور در مرز‌ها خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار گودرزی عراق مرزبانی ناجا مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق از کشور، مرزبانان گروهان ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد حین کنترل خودروهای مسافری در لاین ورود به کشور طی عملیاتی موفق به کشف مقادیری سیگار قاچاق از دو دستگاه خودرو شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت دوغارون حین کنترل خودروهای ترانزیت در لاین ورود به کشور به دو دستگاه خودرو افغانستان مشکوک که پس از بازرسی دقیق از خودروها، تعداد ۳۶۰۰ پاکت سیگار شامل ۷۲ هزار نخ سیگار به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را که داخل دو دستگاه بونکر سیمان جاساز شده بود را از ۲ نفر متهم  افغان کشف کنند، که خودروها توقیف و کالاهای مکشوفه به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با کالای قاچاق هنگ شد.

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است.


 

دیگر خبرها

  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی