Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@21:29:32 GMT

ستاره رئال مادرید کرونا دارد؟

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۱۹۷

ستاره رئال مادرید کرونا دارد؟

رئال مادرید شایعات اخیر درباره مثبت شدن تست کرونای مارتین اودگارد بازیکن این تیم را تکذیب کرد و گفت تست کرونای همه بازیکنان تیم اصلی باشگاه منفی بوده.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه رسانه‌های اسپانیایی دیروز مدعی شدند پاسخ تست کرونای مارتین اودگارد بازیکن نروژی رئال مادرید مثبت بوده، باشگاه امروز این شایعات را تکذیب کرد و گفت تست همه بازیکنان تیم اصلی و کادر فنی این تیم منفی بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های اسپانیایی دیروز مدعی شدند در دور جدید تستهای کرونا در باشگاه رئال که روز دوشنبه گرفته شده نتیجه تست کرونای اودگارد مثبت بوده و او باید در قرنطینه خانگی قرار بگیرد.

بر اساس قوانین اسپانیا در صورتیکه تست کرونای هر بازیکن یا عضو کادر فنی یک تیم مثبت شود او باید از جمع دیگر اعضای تیم جدا شده و در قرنطینه قرار بگیرد. این خبر می توانست زین الدین زیدان را در آستانه بازی تیمش در روزهای آتی با مشکلی جدی مواجه کند.

 

باشگاه رئال مادرید امروز در بیانیه ای اعلام کرد:

” باشگاه رئال مادرید رسماً اعلام می‌کند که نتیجه تست اخیر کرونا که از همه بازیکنان ما و کادر فنی گرفته شده منفی بوده و هیچیک از اعضای تیم اول ما به کرونا مبتلا نیست”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مارتین اودگارد رئال مادرید رئال مادرید مارتین اودگارد رئال مادرید تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم