Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@21:31:12 GMT

شیخ حسین انصاریان از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۵۹۶

صراط: حجت‌الاسلام حسین انصاریان که مدتی در بیمارستان به علت ابتلا به کرونا بستری بود، دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش تسنیم، خبر ابتلای حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم به بیماری کرونا روز ۲۲ شهریور رسانه‌ای و پس بررسی‌های لازم در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شد.

نزدیک ۱۰ روز است که بستری شدن این استاد اخلاق در بیمارستان می‌گذرد، او یکشنبه ۳۰ شهریور از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خارج شد و بخش داخلی انتقال پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نشانه‌های بیماری به طور کلی از او رفع شده و طبق گفته دکتر کولیوند، رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء بهبود روند درمانی او بسیار معجزه‌گونه بوده است. او اعلام کرده بهبود ایشان با توجه به سن و سالی که داشتند آن هم در این شرایط خاص، خیلی کم پیش می‌آید. او امروز (چهارشنبه) ۲ مهر پیش از بیمارستان مرخص شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شیخ حسین انصاریان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم

سریال خاله خانم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منوچهر پوراحمد و با موضوع کمدی، خانوادگی و طنز تولید شده و قرار بر این است از شبکه آی فیلم پخش شود. در این فیلم بازیگرانی قدیمی زیادی در آن ایفای نقش کردند که برخی آن‌ها فوت کردند و در قید حیات نیستند.

به گزارش حرف تازه، در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال خاله خانم همراه با بیوگرافی و عکس‌های تمامی بازیگران سریال خاله خانم و بیوگرافی نقش هایشان در سریال خاله خانم با عکس‌های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش می‌پردازیم.

اسامی هنرپیشگان سریال خاله خانم

بازیگران سریال خاله خانم به کارگردانی منوچهر پوراحمد عبارتند از:

مینا جعفرزاده، اکبر عبدی، مهدی میامی، آناهیتا آزادپرور، داوود اسدی، مریم سلیمی، علیرضا آلادین، اصغر زمانی، بهرام علیان، علی زاهدی، عباس زارعیان، عباس محبوب، داوود رشیدی و پریسا عابدی، رضا امیری، بهناز آیار، فاطمه چنگیزی، لیلا بدیعی، حسین فارسیان، فرنوش فارسیان، نگار فارسیان، امیر مختار کمالی، باقر خجسته پور، حاتم چراغی، ساناز چراغی، جمیله یوسفی، حسین ذبیحی، جعفر عرب، علی حسینی، حمید گلشن موسوی، امیر پرواس، احمد عزیزی، محسن اکبریان و احسان زمانی، بابک ابراهیمی، امیر عرب، حسین بابایی، حسن داستانی، ایرج ریوندی، محمد جعفر اسکندری، داریوش عنایتی، شهاب الدین فهیمی، کوروش اسدی، حسین چنگی، داود حسن پور و محسن دارات که از هنرپیشه‌های این سریال می‌باشند.

معرفی و بررسی سریال خاله خانم

سریال خاله خانم به کارگردانی منوچهر پوراحمد محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۳۷۵ ساخته شده است. این فیلم با موضوع ازدواج با تم طنز توسط مرحوم منوچهر پوراحمد ساخته شد و برای اولین بار در نوروز سال ۷۶ از شبکه ۱ پخش شد زنده یاد منوچهر پوراحمد برادر کیومرث پوراحمد کارگردان مشهور کشورمان است که هر دو برادر دارفانی را وداع گفتند.

سبک خاله خانم سبک تله تئاتر بوده و در ۱۵ قسمت ساخته شده است.

خلاصه داستان

داستان سریال خاله خانم محور یک جوان به نام همایون با بازی اکبر عبدی می‌چرخد که با دیدن دختری در خانه خاله اش عاشقش می‌شود و قرار است با او ازدواج کند. در خلاصه داستان سریال، توضیحی آمده است: خاله خانم به همراه پسر و عروسش در یک خانه زندگی می‌کنند. خاله خانم عروسش را دوست ندارد و به خاطر همین با او بد رفتاری می‌کند. همایون مستأجر و خواهرزاده خاله خانم که از این رفتار ناراحت است نقشه‌ای طراحی می‌کند تا خاله خانم پی به اشتباهش ببرد …

زمان پخش و تکرار

سریال تلویزیونی «خاله خانم» به کارگردانی «منوچهر پوراحمد»، از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. تکرار نیز در ساعات ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد خواهد بود

لیست عوامل

دیگر عوامل سریال خاله خانم عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: اصغر عبدالهی

نور و تصویر: حمید احمدی

صدابردار: محمود قادری

موسیقی: رها خسروی

منشی صحنه: مینا زرپور

طراح لباس و صحنه: فیروزه صفاری

تدوین: منوچهر پوراحمد و حسین آذرخشی

تیتراژ: عباس بنائی

دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمید حمزه

مدیر تولید: بهرام علیان

عکاس: اسماعیل برزوئی

تهیه کنندگان: اصغر زائری و منوچهر پوراحمد

کارگردان هنری: منوچهر پوراحمد

تعداد قسمت سریال خاله خانم

این سریال در ۱۵ قسمت، به کارگردانی منوچهر پوراحمد ساخته شده است.

بیوگرافی مینا جعفرزاده در نقش خاله خانم

مینا جعفرزاده بازیگر نقش خاله خانم، زاده‌ی ۱۳۲۵، خوی همسر بهمن زرین‌پور، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون است. او کار در رادیو را از سال ۱۳۴۸، و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با فیلم «فیل در تاریکی» ساخته‌ی عباس رافعی و نعمت حقیقی آغاز کرد.

اکبر عبدی در نقش همایون

اکبر عبدی بازگیر نقش همایون در سریال خاله خانم زاده‌ی ۴ شهریور ۱۳۳۹، تهران فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۸ با بازی در نمایش‌های آماتوری آغاز کرد.

وی با مجموعه‌ی به یاد ماندنی «مثل‌آباد» (۱۳۶۰) در تلویزیون چهره شد و با فیلم «جنجال بزرگ» (۱۳۶۳) قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت.

این بازیگر پیشکسوت که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان درجه یک فرهنگ و هنر دریافت کرده، از هنرجویان مدرسه‌ی هنر و ادبیات صدا و سیما بوده است.

بیوگرافی آناهیتا آزادپرور

آناهیتا آزادپرور در سال ۱۳۵۲ در شمیران متولد شد. او تحصیلات خود را در رشته روان شناسی (مقطع کارشناسی ارشد) ادامه داد و با گذراندن دوره بازیگری تئاتر نزد حمید سمندریان فعالیت خود را در عرصه هنر آغاز کرد.

این هنرمند نخستین بار در سال ۱۳۷۴ در فیلم «فاتح» به کارگردانی بهرام ری پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال «وکلای جوان»، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای آناهیتا آزادپرور محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید هاشم‌پور، و مهرانه مهین‌ترابی را تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • محمد حسین میثاقی به سیم آخر زد | همه چیز به سن و سال نیست شما بیجا می‌کنی که...
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رضا عطاران صدام می‌شود
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد