Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم‌بزرگداشت شهید مدافع سلامت منوچهر آقایی شهرستانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا به فیض شهادت نائل آمد، عصر امروز به همت مرکز حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در منزل این شهید والا مقام برگزار شد.

در این مراسم محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران و همچنین جمعی از خدام مسجد جمکران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مدافع سلامت منوچهر آقای شهرستانی که در منزل این شهید برگزار شد، اظهارکرد: شهید آقایی جزو اشخاصی بود که همواره به فکر مردم و حل مشکلات آن ها بود. وی از رزمندگان دفاع مقدس هم به شمار میرفت و لذا مرگ او جزومرگ های طبیعی نبود.

وی افزود: این شهید در تمام طول زندگی خود همواره به فکر تربیت و رشد مردم بود و تحصیلات خود در ابتدای امر در حوزه علوم‌تربیتی گذارند. یقین دارم که او درحال حاضر نظاره گر اعمال ما است و همواره در قلب های ما زنده خواهد بود.

آقامیری تاکید کرد: خداوند متعال منوچهر آقایی را انتخاب کرد و امیدوارم روح بزرگوار او را متعالی بگرداند. همچنین امیدواریم در آن دنیا شفیع ما باشند و بتوانیم از روح با عزت او بهره ببریم و به مردم خدمت کنیم.‌ما امروز آمدیم که بگوییم همواره مسیر منوچهر آقایی را ادامه می دهیم و به‌مردم جامعه در این مسیر مقدس خدمت خواهیم کرد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، هدایایی به عنوان تبرک از سوی خدام مسجد مقدس جمکران به خانواده شهید منوچهر آقایی اهدا شد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1073366 برچسب‌ها مدافعان سلامت سید محمودرضا آقامیری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مدافعان سلامت منوچهر آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد