Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طرح ملی هر مسجد یک حقوقدان به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم با چالش مواجه شده است.

حجت الاسلام سید عبد المهدی موسوی در حاشیه سفر به شازند و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام این شهرستان، حضور در بیت امام جمعه و ملاقات با اعضای شورای تامین شازند، بازدید از ساختمان‌های دادگستری و حضور در محاکم دادگستری این شهرستان اظهار کرد: این بازدیدها به منظور توسعه خدمات قضایی به مردم و رصد و نظارت و مدیریت عملکرد حوزه های قضایی و سنجش میزان رضایتمندی مردم انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه برای حقوق مردم و حفظ حقوق عامه ارزش و اهمیت بالایی قائلیم، گفت: در این بازدیدها تحقق حقوق عامه و رعایت حرمت و احترام مردم و تامین امنیت مردم به ویژه امنیت خاصی که در شهرستان شازند مدنظر است، توسط دستگاه قضا مورد ارزیابی قرار می گیرد.

موسوی تصریح کرد: قبل از حضور در شهرستان، فراوانی دعاوی و شکایات مردم را بررسی کردیم تا راهکارها برای رفاه حال مردم و تسریع در رسیدگی‌ها اخذ شود و رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

وی در خصوص ملاقات با مردم و حل مشکلات حقوقی و قضایی آنها، اظهار کرد: قوه قضاییه یک طرح ملی در نظر دارد که با عنوان هر مسجد یک حقوقدان طراحی شده ولی در شرایط کرونایی فعلی در کشور که متاسفانه رو به افزایش است اجرای این طرح ملی مشکل شده است، اما هر سه شنبه تمام روسا و معاونین دادگستری کل استان طبق پروتکل های بهداشتی با مردم دیدار دارند و در کنار آن، درب اتاق روسا و معاونین در تمام روزهای هفته باز است و امیدواریم از این طریق مشکلات حقوقی و قضایی مردم را حل کنیم.

موسوی تاکید کرد: لازم است مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، خیلی دشوار است که در روزها و ماه‌های آتی بهترین عزیزان خود را از دست بدهیم. به خاطر خود و نزدیکانمان به سلامت یکدیگر کمک کنیم چراکه زندگی در کنار عزیزان معنا پیدا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل