Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش موارد فوت ناشی از کرونا در ایالات متحده و مرگ بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این کشور گروهی از متخصصان بیماریهای عفونی کودکان خواستار انجام آزمایش واکسن کووید-۱۹ برای کودکان شدند.

این گروه از متخصصان بیماریهای عفونی کودکان در ایالات متحده اظهار داشتند: در کشور سه آزمایش واکسن کروناویروس برای بزرگسالان در مقیاس بزرگ در حال انجام است اما تاکنون آزمایش واکسن این بیماری روی کودکان آغاز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر "بودی کریچ" متخصص بیماری های عفونی در کودکان در دانشگاه وندربیلت آمریکا گفت: اگرچه آزمایش واکسن کووید-۱۹ برای بزرگسالان و افراد مسن با سرعتی بی سابقه در حال انجام است اما هنوز انجام این آزمایشات روی کودکان آغاز نشده است.

وی افزود: به جای منتظر ماندن برای تولید واکسن موثر برای بزرگسالان لازم است اقداماتی برای ارزیابی عملکرد واکسن روی نوجوانان و سنین پایین‌تر هم در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، سخنگوی شرکت داروسازی Pfizer گفته است: در حال انجام فعالیتهایی برای شروع مطالعه روی کودکان هستیم.

همچنین شرکت داروسازی Moderna در آمریکا از آغاز انجام تحقیقات واکسن کرونا روی کودکان در آینده نزدیک خبر داده است.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1435743

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن کودکان آزمایش واکسن روی کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تلاش برای شاد کردن کودکان غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از غزه، مهدکودک سراج الاقصی در شمال نوار غزه با وجود تخریب ساختمان آن و مشکلات ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی، فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود را، دوباره آغاز کرد.

در این هفت ماه، فعالیت های آموزشی در مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه ها متوقف شده بود. در حالی که کودکان غزه شاهد مصیبت های جنگ، ویرانی و حملات گسترده هستند و دچار اختلالات روحی شده اند، این مهدکودک بر آغاز مجدد فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود برای کودکان اصرار دارد.

 

اظهارات:
مصاحبه ها
مربی مهد کودک
کودک

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد