Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه روحانیت مبارز ضمن تسلیت درگذشت آیت الله ممدوحی او را از روحانیون برجسته و انقلابی و از اساتید فاضل دانست.

به گزارش مشرق، جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله ممدوحی او را از روحانیون برجسته و انقلابی و از اساتید فاضل دانست. 

ببینید: عکس‌هایی از مرحوم آیت الله حسن ممدوحی

متن این پیام به شرح ذیل است: 

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان تاسف‌بار عالم ربانی، بصیر و انقلابی حضرت آیت‌الله حسن ممدوحی موجب تاسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایشان از روحانیون برجسته و انقلابی و از اساتید فاضل و اعضای شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بودند که سالها در عرصه های مختلف نظام همچون نمایندگی مجلس خبرگان رهبری منبع خدمات بیشماری به کشور به شمار می‌آمدند.

جامعه روحانیت مبارز این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و خانواده آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه الهی و حشر با اولیای پروردگار را برای آن مرحوم مسئلت می کند.

جامعه روحانیت مبارز

دوم مهر ۱۳۹۹

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین آیت الله ممدوحی مجلس خبرگان رهبری مقام معظم رهبری حوزه علمیه قم جامعه روحانیت مبارز پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز روحانیون برجسته آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت، طی پیامی روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمین حوزه حج و زیارت تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام آمده است: در طول تاریخ، همواره بر بزرگداشت و تکریم مقام معلم، تأکید شده و سخنان بسیاری درباره جایگاه معلم گفته شده است؛ به گونه‌ای که تلاش برای نوشتن جمله‌های تازه درباره شأن و منزلت والای مقام معلم و آموزگار به تکرار خواهد انجامید. بی‌شک پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل ِ آینده‌ساز جوان است؛ و با عنایت به نقش محوری و اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان، تکریم جامعه است.

در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است، بی شک نقش ارزشمند اساتید و معلمین بیش از پیش پررنگ می‌شود. استادان، به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به اساتید و معلمین گرانقدر و بالاخص آموزگاران خانواده بزرگ حج و زیارت تبریک و تهنیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند منان سلامتی و موفقیت در کلیه امور را خواستارم.

کد خبر 6094061

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • برجسته ترین بنیان در ساخت یک جامعه موفق تربیت نسل آینده است
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی