Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مرجع تقلید شیعیان گفت: آیت الله ممدوحی درتقوی وتدین، درتواضع واخلاق وساده زیستی ومتانت ممتاز بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم،آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی ارتحال عالم ربانی و محقق گرانمایه آیت الله حاج شیخ حسن ممدوحی را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله نوری همدانی آمده است: این شخصیت بزرگوار درتقوی وتدین، درتواضع واخلاق وساده زیستی ومتانت ممتاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این پیام آمده است: آثارقلمی ایشان درابعادمختلف خصوصا عرض ارادت به نهج البلاغه وصحیفه سجادیه و همچنین تربیت شاگردان فراوان وروحیه انقلابی و دفاع از آرمان امام راحل ورهبری، حسنه ماندگار زندگی آن عالم پرهیزگاربود.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • صهیونیسم در کشتار مسلمانان فرقی بین نظامی و غیرنظامی قایل نیست
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد