Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا تقی زاده عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: این محموله توسط یک کشتی به بندر شهید رجایی منتقل شده و هم اکنون عملیات تخلیه آن در حال انجام است.

وی افزود: پیش بینی می شود تخلیه این محموله بزرگ تا هشت روز آینده به اتمام برسد که پس از آن برای توزیع به سراسر کشور ارسال می شود.

تقی زاده با بیان عملیات تخلیه نهاده های دامی با سرعت بالا و خارج از تشریفات در بندر شهید رجایی انجام می شود، گفت: این نهاده ها جزو کالاهای اساسی هستند و مسوولان صنعت دام و طیور کشور در تلاش برای تامین آن ها می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: فرایند تامین و توزیع نهاده‌های دامی با هدف تحویل به موقع نهاده‌های دامی به کشاورزان و دامداران در حال انجام است و به صورت برنامه‌ریزی شده ادامه دارد و تلاش شده تا با تامین به موقع این اقلام مشکلی برای دامداران بروز نکند.

بندر شهیدرجایی بندرعباس بزرگترین بندر کانتینری ایران و یکی از مبادی ورودی نهاده‌های دامی به کشور است.

این بندر بزرگ در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها بندر شهید رجایی دام و طيور شرکت پشتیبانی امور دام کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندر شهید رجایی دام و طيور شرکت پشتیبانی امور دام کشور بندر شهید رجایی دام و طيور شرکت پشتیبانی امور دام کشور اخبار کنکور بندر شهید رجایی نهاده های دامی نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی