Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عبدالله‌پور گفت: با توجه به سیل اخیر تالش، سپاه برای کاهش آلام مردم وارد عمل شده و در راستای تامین وسایل منزل خسارت‌دیدگان از ظرفیت خیرین استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، سردار«محمد عبدالله‌پور» عصر امروز(چهارشنبه، 2مهر) در آیین افتتاح 25 واحد مسکن محرومین فومن اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دنبال تربیت انسان‌های بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم ادعا کنیم انسان‌های والامقام ما می‌توانند در لشکر امام زمان(عج) سربازی کنند افزود: مردم ما در رزمایش مواسات خوش درخشیدند و با تمام توان در این رزمایش شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه نمونه دیگر این انسان‌های ارزشمند برگشتن نیروی بازنشسته سپاه بدون حقوق به مجموعه است گفت: هر چه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود و نباید از ناملایمات خسته شویم که در پس این سختی گشایش است.

 

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سپاه در حوزه آّ‌بندان‌ها، آب کشاورزی و مشکلات عمومی مردم در روستاها می‌تواند کمک خوبی باشد تصریح کرد: ما همیشه از بسیجی‌ها یک پله عقب‌تر هستیم زیرا خلوص نیت، آنها را پیش قدم‌ کرده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به سیل اخیر تالش، سپاه برای کاهش آلام مردم وارد عمل شده و در راستای تامین وسایل منزل خسارت‌دیدگان از ظرفیت خیرین استفاده می‌کند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل تالش مسکن محرومین مسکن مددجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود