Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری از پیشرفت فیزیکی گرمخانه شهرداری ارومیه تا اجرای طرح گردشگری در کلیبر و بهره برداری از آبنمای موزیکال بوستان توحید بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تلاش برای احیای پارک کومش سمنان

سید عباس دانایی، فرماندار سمنان با اشاره به اهمیت پارک بزرگ کومش و ضرورت احیای این مجموعه گفت: یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری سمنان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ احیای پارک بزرگ کومش بوده که خدمات ارزنده‌ای را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای طرح گردشگری در کلیبر

مصطفی اکبری، شهردار کلیبر از اجرای طرح گردشگری شهری با محوریت بناهای تاریخی و با هدف ایجاد زیرساخت‌ها و فضای مناسب گردشگری و جذب گردشگر در این شهر خبر داد.

لزوم تسریع در انتقال مشاغل مزاحم زرین‌شهر

میثم محمدی، شهردار زرین‌شهر بر ضرورت تسریع در انتقال مشاغل مزاحم این شهر به شهرک صنایع کارگاهی تاکید کرد.

انعقاد پروژه دوچرخه اشتراکی

قرارداد پروژه دوچرخه اشتراکی با حضور سرپرست شهرداری رشت و سرمایه گذار پروژه در دفتر سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری رشت منعقد شد، هدف از اجرای این پروژه ترویج فرهنگ حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی سطح شهر است.

شستشو و ضد عفونی خیابان‌های قزوین

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: پیاده روی خیابان نادری و سعدی جنوبی به وسیله واتر جت سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین و توسط عوامل اجرایی ایستگاه دو شست و شو شد.

انجام ۹۳۷ عملیات اطفا حریق توسط آتش نشانان سنندجی

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال ۹۳۷ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات شامل ۵۸۹ عملیات اطفا حریق و ۳۴۸ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد.

پروژه آبرسانی به آب‌نماهای شاهین شهر

علی عرب، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر از اجرای پروژه آبرسانی به آب‌نماهای سطح شهر با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

بهره برداری از آب‌نمای موزیکال بوستان توحید بیرجند

امیر ابراهیم زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز اظهار داشت: عملیات بازسازی آب‌نمای بوستان توحید در کمتر از یک ماه با هزینه‌ای در حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال توسط پیمانکار و با همکاری واحد تأسیسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز انجام شده است.

ایجاد منطقه ویژه گردشگری در سیاه‌رود

عباس صالح زاده، شهردار قائم‌شهر از اجرای طرح‌های عمرانی با هدف بهسازی و بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل و ایجاد منطقه ویژه گردشگری در حریم سیاه رود خبر داد.

کد خبر 445989

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران اطفاء حريق شهرداری سنندج گردشگری دوچرخه اشتراکی شهرداري رشت آبنماي موزيکال مشاغل مزاحم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زرین شهر شاهین شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری شهر شاهدیه در حوزه میراث فرهنگی گفت: شهر شاهدیه با توجه به ویژگی‌های منحصر بفردی که از نظر میراث فرهنگی، ابنیه تاریخی تپه‌های بسیار زیبا باغات انار ویژه‌ای دارد که، یک مجموعه کاملی از جاذبه‌های میراث فرهنگی و گردشگری است.


رستگاری با اشاره به نیاز شاهدیه در معرفی بیشتر به هموطنان برای توسعه پایدار گردشگری گفت: در این راستا در چند سال گذشته مجموعه شهردای و شورای اسلامی شهر شاهدیه همت کرده و برای بازسازی معابر به شکل سنتی، احیای بافت تاریخی و باغات گام‌های بسیار موثری را برداشته اند.


وی در ادامه افزود: در سال جاری نیز چهار طرح ارزشمند در محدوده مرکزی بافت تاریخی شاهدیه توسط شهرداری با اعتبار بیش از صد وبیست میلیار ریال در حال اجرا است.


رستگاری گفت: کارگاه خشت زنی کف و بدنه سازی و احیای باغات از جمله این اقدامات است که قطعا برای توسعه پایدار گردشگری شهر شاهدیه موثر است.

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر