Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:33:54 GMT

نوبخت فردا به ایلام می‌آید

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۰۱۴۶

نوبخت فردا به ایلام می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه عصر فردا پنج شنبه ۳ مهرماه به استان ایلام سفر خواهد کرد؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه که روزهای پنج شنبه و جمعه سوم و چهارم مهرماه سال جاری مهمان مردم ایلام خواهد بود در روز اول سفر طرح صنعتی کوشاب غرب و طرح صنعتی فولاد گستر آتنا واقع در شهرک صنعتی شباب چرداول را افتتاح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی بانکنجاب، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و اقتصاد مقاومتی، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام و کلنگ زنی مسکن محرومیت از مهم‌ترین برنامه‌های روز دوم معاون رئیس جمهور به ایلام است. 

گفتنی است، در  سفر نوبخت به استان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌ها و پروژه‌های اولویت دار در سال جهش تولید به تصویب خواهد رسید.
 
انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: نوبخت ایلام رئیس جمهور سازمان برنامه و بودجه محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم